sobota, 16 czerwca 2012

Kombinezony damskie

 


Witam Was po tygodniowej przerwie:)
Tym razem przygotowałam stylizacje w moich ulubionych strojach, czyli kombinezonach:) Uwielbiam je, ponieważ doskonale podkreślają kobiecość i dodają wdzięku .W zasadzie każdy fason, kolor i wzór jest  pożądany tego lata. Oczywiście dominującą tendencją w modzie letniej 2012 jest intensywna, żywa kolorystyka stroju, zatem i kombinezony są barwne, żywe i w soczystych kolorach, przyciągających spojrzenia. Głęboki kobalt, słodki róż, interesujący fiolet nadadzą kombinezonowi wyrazistości i oryginalności. Największym hitem są letnie kombinezony we wzór kwiatowy.
Projektanci proponują Paniom także ogromną różnorodność w fasonach kombinezonów. Klasyczne kombinezony mają długie nogawki, ale na gorącą letnią aurę znakomitym wyborem są kombinezony z krótkimi nogawkami. Z pewnością o wiele wygodniejsze niż te klasyczne i praktyczniejsze na wysokie temperatury, z drugiej strony odsłaniają i wysmuklają nogi. Częstym argumentem “przeciw” noszeniu kombinezonów, który wysuwają kobiety, jest uwaga, iż zakrywają one i pogrubiają sylwetkę. Kombinezony z krótkimi nogawkami są rozwiązaniem. Zakładamy do nich buty na obcasach lub na koturnie i dzięki temu optycznie wydłużamy nogi. Jednocześnie różne fasony pozwalają wyeksponować atuty naszej figury, a ukryć jej niedoskonałości. Kombinezony z odkrytymi ramionami lub wiązane na szyi, z krótkim rękawkiem lub asymetryczne, luźne, opływające ciało lub przylegające do sylwetki na górze i luźniejsze na dole, wiązane w pasie na ozdobną kokardę lub z paskiem podkreślającym wyraźnie talię – możliwości jest mnóstwo i każda z Pań ma szansę wybrać idealnie pasujący do jej figury strój.
Kolorowe codzienne kombinezony, o różnych wzorach i fasonach, pasują w zasadzie do każdego rodzaju letniego obuwia. Dobrze będą wyglądać z modnymi wciąż butami na koturnie lub platformie,  ale i z sandałkami czy balerinkami. Do eleganckich, wieczorowych kombinezonów koniecznie trzeba założyć szpilki lub botki do kostki. Do tego z powodzeniem możemy założyć skórzaną, rockową kurtkę lub lekki kardigan.

No to zaczynamy:)
Propozycja nr 1 to kombinezon-panterka z miękkiej bawełny, bardzo wygodny i praktyczny.
Kombinezon- h&m
Botki - Dorothy Perkins
Kolczyki - rossmann
Naszyjnik i bransoletka - h&m






Numer dwa , to kombinezon z nogawką 7/8 w kolorze morskim. Również bardzo wygodny. W chłodniejsze dni można go nosić ze sweterkiem, tak jak uczyniłam to na zdjęciach:). W takim wydaniu można założyc go nawet do pracy. Ja udałam się w tym stroju na zakupy do naszej kochanej Biedronki:)
Kombinezon - allegro-(ceny nie pamiętam,bo mam go dość długo)
Sweterek- h&m zakupiony w sh - 18 zł
Czółenka - allegro - 35 zł
Torba - avon- 59 zł
Naszyjnik- pepco- 10 zł
kolczyki- pepco - 8 zł
zegarek- avon- 39 zl





Następna stylizacja , to fioletowy kombinezon z nogawką 3/4 połączony z miętowym sweterkiem i turkusowymi sandałami.
kombinezon -no name- ( koszt to okolo 60 zł pare lat temu)
sandały - szafa.pl
sweterek - sh 3 zł
kolczyki piórka - szafa.pl- 20 zł
pierścionek h&m- okolo 20 zł
złota gumka h&m- 20 zł





Ostatni kombinezon z długimi nogawkami pokazać Wam chciałam w wersji wieczorowej. Założyłam do niego czarną ramoneskę i naszyjnik ze złotą blaszką. Na stopach mam czarne, lakierowane czółenka.
Kombinezon - h&m- okolo 100 zł
Ramoneska -h&m- 150 zł
Naszyjnik - h&m - prezent od przyjaciółki
czółenka sh




Teraz przejdźmy do kombinezonów z krótkimi nogawkami

Pierwszy z nich to kombinezon imitujący jeans. Założyłam do niego  bardzo wygodne klapki na drewnianej podeszwie. Kombinezon ten noszę w upalne dni na zakupy, spacery z dziećmi lub wizyty u znajomych.
 Kombinezon -sh- 10 zł
Buty -sh- 30 zł
Naszyjnik i kolczyki sowy - szafa.pl- okolo 20 zł



Kolejny kombinezon zakupiłam w moim ulubonym sklepie h&m. (Kocham wyprzedaże!!!:):):)
Kosztował 40zł.) Jest bardzo wygodny i przewiewny.
Buty -sh- 12 zł
bransoletka -h&m- 10 zł ( przecena)
Pierścionek h&m - 25 zł




 Moja ostatnia propozycja to kombinezon w kwiaty. Idealny na upały.
Zakupiłam go w sh i kosztował 10 zł:)





Jak Wam się podobają moje stylizacje ?Czekam na komentarze:)

Na koniec chciałabym serdecznie podziękować mojemu przyjacielowi Kubie K. za użyczenie swojej lustrzanki do sesji zdjęciowych:) oraz mojemu partnerowi za wykonanie zdjęć:)

Sample text

Ads 468x60px

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts