niedziela, 26 sierpnia 2012

Srebro i skóra węża

Dzień dobry wszystkim!
Na początek chciałabym przekazać wyrazy głębokiego współczucia pewnej pani, która odwiedzając mój blog nie może znieść tego jak wyglądam i czytać pozytywnych komentarzy pod zdjęciami.Chcąc dać ujście swojego jadu zapoczątkowała dyskusję na pewnym forum i razem z koleżankami w bardzo nieładny sposób skrytykowała każda część mojego ciała rozpisując się UWAGA na 4 strony!!!! Ubolewam nad ubogim stanem umysłu takich osób. Jest mi niezmiernie przykro, że życie emocjonalne i intelektualne istot  biorących udział w podobnych dyskusjach jest tak płytkie... , że nie szkoda im cennego czasu na pisanie takich bzdur. Komentarze typu "gruba , stara o karłowatych nóżkach, z zapadniętymi oczami i zniszczonymi włosami oraz płaskim tyłkiem" są w porządku. Nie uważam się za ideał a osoba prowadząca bloga nie musi być perfekcyjna. To nie blog dla modelek i o modelkach tylko blog modowy. Moim celem nie jest pokazywanie swoich kształtów, lecz stylizacji i tylko to powinno się tu oceniać.
Nie mniej jednak dzięki owej pani minionej soboty odwiedziło mój blog 1980 osób, co uważam za swój  sukces.
A teraz czas na stylizację dnia czyli połyskujące spodnie spodnie od h&m imitujące skórę węża oraz top       ( również h&m) ,który również delikatnie połyskuje, czego nie widać na zdjęciach. Całość uzupełnia sweterk ze srebrną nitką zakupiony w second handzie.  Czółenka deezee.pl odkupione od pewnej użytkowniczki na szafie .pl, torba sh





















12 komentarzy:

  1. a ja myślę ze takie osoby krytykują z zazdrości i tyle i nawet nie ma się czym przejmować , to są takie trole internetowe, które swoje porażki odreagowują w taki sposób :)
    A stylizacja jest jak zawsze świetna, wszystko idealnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ktoś musi mieć nierówno pod sufitem haha.

    Po prostu zazdrości ładnego wyglądu, wspaniałej rodziny i udanego życia.

    Bo gdyby nie zazdościł(a) to by przejrzała bloga i olała czyjś wygląd, a nie jeszcze wątek zakładać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludzie naprawdę potrafią być perfidni, ale dobrze że nie obeszło Cię to zbytnio. Ja tam jestem Twoja fanką i chociaż żadnego bloga modowego nie prowadzę (tylko takie małe rękodzieło) to naprawdę często tu wpadam.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha spoko niezła zazdrosnica widzę ;) Nie dość, że urodziłaś dwójkę dzieci i jesteś hot mamą to jeszcze tak straszysz wyglądem no wiesz co?:) Wyglądasz rewelacyjnie, a włosy masz piękne i zadbane.
    Tacy ludzie są wyznacznikiem tego, że zawiść i zazdrość i drugą osobę, oraz obsmarowanie jej na forum jest główną atrakcją ich życia :D No coż, do szarej myszki się nie przyczepią.
    Takie życie :)
    Dobrze, że się nei przejmujesz ja również miałabym to głęboko.

    Stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Twój blog trafiłam poprzez szafa.pl, goszczę tutaj po raz pierwszy. Jednak muszę to napisać: jesteś przepiękną kobietą, i wcale a wcale nie przejmuj się tego typu komentarzami, o jakich pisałaś na początku notki. Ludzie potrafią być niezwykle wredni. A co najgorsze - takie osoby nie potrafiłyby komuś powiedzieć takich bredni w twarz, jedynie poprzez internet są zdolni do wypisywania takich głupot. A więc tak trzymaj i nie zwracaj uwagi na takie osoby!:)

    A cd. stylizacji - wyglądasz pięknie! Twoja fryzura również niezwykle mi się podoba.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I widzisz, chciał Ci ktoś zrobić złą robotę, a nie zdając sobie z tego sprawy zapewnił Ci reklamę bloga. :-))Wyglądasz super i tak trzymać :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak to sie mowi ,Kozak w necie, frajer w świecie!!
    a Ty wygladasz rewelacyjnie!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja a butki są przecudne

    OdpowiedzUsuń
  9. Po raz kolejny świetna stylizacja, pięknie sie prezentujesz:)ale to nie nowość;)A takimi ludźmi nawet nie ma sensu sie przejmować szkoda Twojego cennego czasu poprostu zazdrość przemawia i tyle...ale przynajmniej jeden plus zrobiła Ci świetną reklamę i to darmową;)pozdrawiam gorąco i czekam na kolejne mega stylizacje;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz swietna figure.
    Bardzo podobaja mi sie buty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę spodni i butów ! :)
    A co do komentarzy i opinii takich osób, to nie wiem co powiedzieć, bo sama mam blog od 1,5 miesiąca i też się z tym spotkałam, ale 4 stron jeszcze o mnie nikt nie napisał (jeszcze ;) ), chociaż też już na pewnym forum pojawił sie mój wątek, Ciesz się ilością wejść i tym, że w jakiś sposób jesteś dla nich ciekawa, skoro nie omijają twojej strony obojętnie.. bo jak inaczej reagować na komentarze osób, które same nie mają nic do zaprezentowania sobą ..? Wiesz, niektórzy nie rozumieją, że moda to są różne style, róże osobowości i dlatego jest taka kolorowa i fascynuje tyle ludzi, bo nie jest jednolita... A co do komentowania wyglądu , to już jest w ogóle poniżej krytyki..
    Jesteś ładną, uśmiechniętą kobietą i doskonale pewnie o tym wiesz, bo najlepszym recenzentem tego co masz poza ubraniami jest twój mąż, czy chłopak... nie przejmuj, bo nie warto...
    Jeśli ktoś jest tak pusty, że sprawia mu satysfakcję, sprawiane przykrości innej osobie, to jego zdanie liczy się najmniej... Bo najłatwiej zaistnieć obrażając kogoś.. przykre...

    Podobno o czyjejś popularności świadczy liczba posiadanych przez niego haterów/ krytykantów ;)

    ps. na moim blogu też dzisiaj o anonimach w związku z wczorajszą stylizacją :)

    pozdrawiam Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozwolę sobie odnieśc się do tekstu :
    Też ostatnio zostałam obrzucona błotem na pewnym portalu,byłam tam ponad rok i bardzo mnie to dotknęło, dlatego tez doskonale Cię rozumiem .....Nie mogę pojac takich,,ludzi'' co za frajda w tak perfidny sposób dawac upust swoim frustracjom !!!
    No ale cóż tak jest jak się widzi osobę/kobietę szczęśliwą,kochaną i zadbaną ...wyglądającą świetnie!
    Ja właśnie założyłam bloga (dosc niedawno) z tą nadzieją,że to moje miejsce i Ja decyduje o tym co i jak się pisze(dlatego moderuję komentarze)!Poza tym takie osoby właśnie na tym żerują, chodzą i szukają gdzie tu i komu wbic szpilkę, czerpiąc tym samym radosc z robienia komuś przykrości...pluja tym jadem, ale Ja wierzę że przyjdzie czas i tym samym jadem się będa dławic jak ktoś kiedyś zacznie pluc na nich !!!
    Zło które wypuszczają wróci do nich ze zdwojona siłą .....zawsze tak jest !!!

    A TY miej to głęboko .......i bądz szczęśliwą Kobietą !!!
    Wyglądasz pięknie, świetnie Jesteś ubrana do tego masz wspaniałą rodzinę i męża który Cie wspiera .....i zawsze będziesz obiektem zazdrości !wiem co mówię i to nie tylko w necie przypuszczam .
    Pozdrawiam serdecznie .
    Beata

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts