sobota, 14 listopada 2020

Czerwony plaszczyk

 

Kochani moi! 

Serdecznie dziękuję za cudowne komentarze pod ostatnim postem ❤❤❤❤❤. Obiecuje,że zdjec będzie więcej.  Niezmiernie mi miło patrzeć, jak liczba obserwujących i wyświetleń z każdym miesiącem  systematycznie  rośnie.  Jeśli macie kochane kobiety jakieś sugestie, tudzież prośby zapraszam do kontaktu. Zostawiajcie wiadomości w komentarzach, bądź piszcie do mnie maile. 

Tymczasem kolejna stylizacja . Intensywnaa czerwień na pochmurne, pozbawione slonca dni to idealny sposób żeby dodać sobie energii.


Plaszczyk - f&f
Spodnie -orsay
Botki -deezee.pl
Torba -pepco









 



11 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona!!! Jak modelka z obrazka! Czerwony płaszczyk, śliczne buciki i spodnie, idealny makijaż, przesympatyczna buzia! Od dawna jestem fanką Twojego bloga, to prawdziwa kopalnia pomysłów dla każdej kobiety lubiącej modę. Uwielbiam zaglądnąć jak Monia dzisiaj ubrana, w których szpilkach, zawsze jesteś taka piękna i elegancka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ojej jakże się cieszę:) jakże mi miło:) ❤❤❤

      Usuń
  2. Fantastyczna propozycja. Spodnie Crem Dela Crem. Przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Moniko, czy płaszcz ma z tyłu na środku przeszycie/łączenie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Te spodnie są stworzone dla Ciebie. Kolor i fason do tego elegancja. Świetnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnne zestawienie. Jak zawsze niebanalne i z pazurem :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda. Ale wydaje mi się, że w czarnych spodniach byłoby lepiej :)

    POlecam przy okazji rajstopy od Lores.

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts