niedziela, 29 listopada 2020

Niczym Lady Di :)

 

Hej kochani!


Nie ukrywam, że serial The Crown to mój faworyt spośród propozycji Netflixa. Wszystkie 4 sezony obejrzałam taśmowo:) Jestem zachwycona !

Nie, zebym się inspirowała lady Diana , ale widze wiele podobienstw (pod względem charakteru, słabej psychiki i poziomu wrażliwości )miedzy nami.  Natomiast fryzura , mimo ze  zupelnie przypadkiem wyszła niemalże identyczna :)  

Futerka (niesamowicie modne w tym sezonie ) również kojarzą się z królewskim blichtrem . Stąd wlasnie tytul dzisiejszego posta :) 


Spodnie, bluzka - https://www.facebook.com/Butikshopik/ 
Futerko , torebka - reserved
Botki - deezee.pl



 





 









9 komentarzy:

  1. Niczym modelka z okładki, coś wspaniałego!!!, futerko, śliczne botki i makijaż pod kolor butów i torebki, po prostu mistrzostwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Moniko porównam Panią do wina czym starsze tym lepsze. Coraz młodsza, a włosy rewelacyjne wyszczupliły twarz a futerko dodało pazura i władzy😍😍😍😱

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Martyna Arent

      Usuń
    2. Dziekuje ślicznie Martyno ;) niezmiernie mi miło ❤❤😘😘

      Usuń
  3. Spodnie przecudne. Fajnie się prezentują z białą góra. Futerko też. Klas jeśli chodzi o Look. Dla mnie bomba

    OdpowiedzUsuń
  4. wow kochana super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts