niedziela, 28 marca 2021

Liliowy dres

  

Witajcie kochani !

Serdecznie dziękuję za komentarze pod ostatnim postem! 🙏🙏🙏🙏 

Dzieki Wam rosnę!!!

Wiem, że wolicie mnie w eleganckich stylizacjach- ja siebie też.  Ale nie samymi szpilkami czlowiek zyje. Zważywszy na to,że światowe trendy od kilku lat  kładą nacisk na sportowy look ,  wygodne obuwie , w końcu i ja uległam.  Jako wielbilcielka total lookow ,dresy bardzo przypadły mi do gustu. Szczególnie w tak pięknych kolorach jak ten poniżej:) 💜💜💜💜

Cudowniej Niedzieli 😘😘😘


 

 


Dres -sinsay
Ramoneska - c and a
Trampki - asos






 









 










17 komentarzy:

  1. Nie tylko elegancją człowiek żyje, tego typu propozycje są mile widziane :) Bardzo ładny kolor, ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie dopasowany dres do ogrodzenia :) Mi się propozycje w dresie w Pani wykonaniu podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję. Staralam się dobrać dres do ogrodzenia 😂😂😂 chyba nawet ten sam odcień wyszedl 💜💜💜

      Usuń
  3. Bardzo przyjemna dla oka propozycja. Troszkę proporcje zaburzają mi buty, nie przepadam za takimi grubymi podeszwami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam, dzięki temu mam lepsze proporcje ciała:)

      Usuń
  4. Nie myślałaś o założeniu konta na onlyfans? Myślę, że byłoby bardzo duże zainteresowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne połączenie kolorystyczne z ogrodzeniem. Bajka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie :) Propozycje tego typu są bardzo mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna propozycja :) Jedyną uwagę mam do zdjęć a dokładniej rozmycia, mogłoby go nie być zupełnie ;) Poza tym szczegółem, cud, miód i orzeszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez rozmycia zdjecia nie wyglądają wcale dobrze. Zawsze mialam zdjęcia bez rozmycia i nie mialam takiej oglądalności jak dzis. Dziekuhe za komwntarz :)

      Usuń
  8. Sądząc po najpopularniejszych wpisach na Pani blogu (co można zobaczyć na dole każdego wpisu), CZWARTE i PIĄTE miejsce zajmują propozycje w dresie/luźniejszym stroju, więc chyba przypadają oglądającym do gustu :) Znajduję się w tej grupie, extra!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) Bardzo mi się podoba, muszę zakupić sobie w podobnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor sztosik, konkretne zdjęcia :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts