wtorek, 1 czerwca 2021

Kwieciscie

 



























31 komentarzy:

  1. Bardzo piękne fotki takie ciepłe, letnie super się prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajecznie :) Cudny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ale super połączenie :) Jakie piękne zdjęcia :) Mogłoby być ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie :) Przepiękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula cudowna, ładne buty choć brakło bliższego zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty już były w poprzednich postach na zdjęciach :) ♥️

      Usuń
  7. Brakuje mi słów! Proszę o więcej i wiec j!

    OdpowiedzUsuń
  8. SZTOS! SZTOS! SZTOS!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne buty dobrane do tej propozycji. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzór na koszuli cudny. Skąd koszula ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylowe spodnie :) Mam nadzieje, że pojawia się kiedyś jeszcze na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne:) mam od dawna w szafie, ale jeszcze nigdy nie nosiłam :)

      Usuń
  12. Widać, że Polka :) Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna koszula, ekstra spodnie! Super połączenie, buty to wisienka na torcie

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie rewelacja. Koszula zjawiskowa :) Spodnie nadają ekstra kontrastu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybornie i uroczo :)

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts