niedziela, 26 marca 2023

Kombinezon w kolorze fuksji

 

To się nosi !!! Spandex powraca ! 💜💜💜

Mój kombinezon dla tych, którzy nie śledzą trendów wydaje się być mega dziwny:) . Każdy, kto pamięta lata 80 te , wie że podobne ubranie miała na sobie Oliva Nevton John musicalu Grace i tak też się skojarzyłam mojej szwagierce :) kolejne skojarzenie to Sabrina- piosenkarka z obfitym biustem , która debiutowała również w tych latach. Córka @aporajj przed wyjściem na imprezę powiedziała ,że wyglądam jak Tajna Agentka czyli bohaterka animowanej bajki o takim samym tytule ,a kolega na imprezie nazwał mnie różowym Power Rengersem :)

Mi , ubrania wykonane z tego materiału przypominają pierwsze w Polsce ćwiczenia o nazwie aerobic ,które w tv prezentowała nam przezgrabna @mariola_bojarska_ferenc













































21 komentarzy:

  1. lubimy kobiety z charakterem i pewnością siebie... 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Pani pasuje ten kombinezon. Świetnie podkreśla Pani figurę. Wpis jest świetny, totalny powiew świeżości. Cieszę się, że zaprezentowała nam Pani coś takiego, odważnie i genialnie :)
    Sam kolor kombinezonu może i krzykliwy ale dzięki temu zyskuje w odbiorze! Mówiąc krótko - dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezon zagrał świetnie, kolor może i trochę odciąga od stroju ale zdecydowanie wygląda rewelacyjnie. Bardzo mi się podoba, Pani w nim wygląda zjawiskowo. Dla mnie to "niecodzienna" stylizacja i chciałabym zobaczyć u Pani więcej tego typu wpisów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma Pani idealną figurę pod taki kombinezon i jest pewną siebie osobą, która nie boi się go ubrać. Dla mnie zestaw mega! Ps. Teraz kolej na prawdziwy latex, body lub właśnie kombinezon 🙂 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Moniko 🌊...zapraszamy do bycia na sopockim molo tego lata 🕶

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezon sztos. Świetna odmian od "zwyczajnych" ubrań. Wygląda jakby był na Panią szyty. Z chęcią zobaczyłabym Panią w czymś podobnym - rzadko na polskim rynku pojawiają się takie prezentacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromny plus za zaprezentowanie tego kombinezonu. Dla wielu mógłby się wydać zbyt ekscentryczny czy nawet kiczowaty - w mojej ocenie jest genialny. Wyróżnia się z tłumu często nijakich i bezbarwnych stylizacji. Pani genialna figura świetnie go eksponuje i prezentuje. Zdecydowanie to coś, co warto było zobaczyć. Postrzegam ten kombinezon jako genialną stylizację na sylwestra.

    Dla wielu jest Pani drogowskazem, osobą z której ludzie czerpią inspiracje. Mam też wrażenie, że czasem (proszę tego nie traktować jako krytykę) w momencie prezentacji stylizacji skupia się na jednym elemencie a reszta zostaje jakby lekko pominięta. Poprzedni wpis, który był naprawdę interesujący, chyba właśnie cierpiał na ten problem, przez co "znikł" w tłumie. Zdjęciowo skupiony wokół białego płaszcza zgubił choćby interesujące spodnie i dodatki (biżuterie, którą uwielbiam u Pani szczególnie ważki! ).
    Dla wielu tamten wpis mógł przejść niezauważony właśnie z powodu skupienia na jednym elemencie. Warto przecież zwrócić uwagę, jak w tamtym wpisie świetną robotę robiły dodatki zbliżone do koloru spodni - okulary, ważka, pierścionek. Świetnym elementem było przejście od bluzki do spodni - gdzie pasek robił genialną robotę. Żałuję, że w tamtym wpisie spodniom nie zostało poświęcone więcej uwagi. Jestem bardzo ciekawa, czy podziela choć w części Pani moje zdanie, po tym jak już kilka dni minęło od opublikowania tamtego wpisu. Wszystkiego dobrego, Pani Moniko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tamtym wpisie skupiłam się głównie na spodniach. Pod jego kolor był makijaż i dodatki oraz świetny pasek. Najpierw z szafy wyjęłam spodnie i dopasowywałam resztę do niego. Płaszcz jest jasny i może dlatego widać go najbardziej. Nie zawsze zdjęcia oddają rzeczywistość. Podobno na żywo wyglądam zupełnie inaczej . Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za przemiły i motywujący komentarz

      Usuń
    2. Zgadzam się z komentarzem Gruszki. Uważam, że w tamtym wpisie brakło choćby jednego zdjęcia, które byłoby bez płaszcza i wtedy to one zyskałyby trochę więcej uwagi. Szkoda, bo spodnie naprawdę były ciekawe :)

      Kombinezon BOMBOWY!

      Usuń
    3. Było tak zimno że nie było mowy o zdjęciu płaszcza. Robiąc te zdjęcia ledwo stałam prosto od wiatru ,który we mnie wiał

      Usuń
  8. O ja pier...niczę, jest to chyba Twoja najseksowniejsza stylizacja, a przecież miałaś ich tak dużo. To zabawne, bo lubisz pokazywać swoje zgrabne ciało (oczywiście zawsze ze smakiem), ale jednak w kombinezonie, który je całe zakrywa, wyglądasz po prostu obłednie i niewyobrażalnie seksownie. Przyznam szczerze, że brakowało mi na tym blogu tak drapieżnych stylicacji i ostatnio w ogóle tu nie zaglądałem, teraz wiem, że warto wracać. Świetne są też Twoje tiktoki, proszę, nagrywaj ich jak najwiecej i jak najdłuższe, bo są promykiem słońca w szarej codzienności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słownictwo, formułowanie zdań jest tak nietuzinkowe i niecodzienne ,że chyba wydrukuje sobie ten komentarz i powieszę na ścianie ♥️

      Usuń
  9. W świecie gdzie wmawia nam się, że noszenie worków jest najlepszą opcją, jest dla mnie Pani ostoją normalności i tym, że ubiorem można podkreślić swoją urodę a nie schować w szafie.
    Mam nadzieję, że zobaczę jeszcze u Pani coś podobnego. Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wish I could travel back to the 80's. A decade of great music. Thank you

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts