wtorek, 10 sierpnia 2021

Chanelowski tweed

 



Witajcie!

Tweed to jeden z najbardziej rozpoznawalnych wzorów w historii mody. To materiał utkany z grubej przędzy wełnianej. Jej splot ma bardzo ścisłą, skośną strukturę. Współcześnie wykorzystywany jest przez wielu projektantów, znajduje swoje zastosowanie w absolutnie każdej sytuacji, nie tylko w eleganckich stylizacjach, ale także w casualowym wydaniu.

Tweed jest ponadczasowy, nigdy nie wychodzi z mody a w sezonie wiosna/lato 2021 obserwujemy wielki bum na tweedowe ubrania.

Garsonka, którą mam dziś na sobie skradła moje serce od pierwszego wejrzenia. Piękny kolor, ultrakobiecy krój, elegancki fason i dobra cena:) to parametry, które mają dla mnie największe znaczenie przy wyborze ubrań dlatego nie wahałam się długo przed zakupem.

Marynarkę można nosić zarówno w komplecie jak i osobno : do jeansów , bądź innych spodni i sukienek.

Podczas tegorocznych wyprzedaży udało mi się upolować kilka tweedowych łupów, niebawem pokażę je Wam na blogu :)






Marynarka i spódnica - https://www.sinsay.com/pl/pl/
Szpilki - vinted.pl
Kolczyki -mohito
Torebka - Pepco




















inspiracje 










5 komentarzy:

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts