piątek, 13 grudnia 2013

Jeans i skóra

Dzień dobry!
Dziś mój kolejny, codzienny look. Ponadczasowy jeans połączony ze skórą (znowu:)) . Zestawienie, które zawsze się sprawdza.
Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę udanego weekendu:)



spodnie, koszula - new yorker
botki - szafa.pl
torba - mohito
kurtka - second hand









Na koniec informacja dla wszystkich moich czytelników. Moja stylizacja , z futrzaną kamizelką, którą mieliście okazję oglądać na blogu bierze udział w konkursie zorganizowanym przez portal Imperium Kobiet. Tym z Was, którym stylizacja się podoba i chcą zagłosować zostawiam link i proszę o lajki:) Aby głos był ważny musicie polubić nie tylko moje zdjęcie, ale także fanpage  Imperium Kobiet klik


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=597037423693838&set=a.589215251142722.1073741892.105997262797859&type=1&theater
Aktualnie jestem na 4 pozycji, mam nadzieję, że dzięki Wam dostanę się do pierwszej trójki:) Za każdy głos serdecznie dziękuję:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts