piątek, 20 grudnia 2013

Ponownie Futrzak


Witajcie!
Na początku pragnę serdecznie podziękować wszystkim moim czytelnikom za głosy oddane na mój strój, który brał udział w konkursie na " stylizację jesienną" na fanpage'u magazynu "Imperium Kobiet".  Konkurs dzielił się na na dwie kategorie : głosowanie fanów i werdykt jury, w którym między innymi zasiadała Ewa Minge, oraz Ewa Szabatin. Waszych głosów zebrałam aż 135 , co pozwoliło mi zająć 4 miejsce , natomiast Jury przyznało mi miejsce trzecie z czego ogromnie się cieszę, szczególnie ze względu na to, że był to pierwszy konkurs w jakim wzięłam udział!!!! Nagroda w postaci biżuterii jest w drodze do mnie:)
Oto zdjęcie nagrodzonej stylizacji. Po raz kolejny widzimy, że więcej znaczy mniej:)




Ponieważ futrzane kamizelki robią furorę w świecie mody , dziś kolejny na nią sposób:) 
Tym razem połączona z elegancką koszulą i skórzanymi spodniami. Wszystko utrzymane w beżowo - brązowej tonacji.
Wiem , że większość z Was ma od jakiegoś czasu problemy z dodawaniem komentarzy. Wszelkie pytania i problemy kierujcie na maila.


koszula - hm
spodnie, kamizelka - no name
torba -second hand
muszkieterki- czasnabuty.pl








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts