wtorek, 25 listopada 2014

Po prostu niebieski


Witajcie!

Baby blue to najmodniejszy kolor sezonu wiosna - lato a teraz jesień - zima 2014/2015 dlatego zdecydowałam się na zakup płaszcza w tym właśnie kolorze. Jestem w nim zakochana nie tylko ze względu na piękną barwę, ale także podoba mi się jego krój. Pierwszy raz dokonałam zakupu tak jasnego odzienia wierzchniego i pierwszy raz zdecydowałam się na krój oversize. Bardzo lubię ubrania dopasowane, płaszcze taliowane, podkreślające moje kształty. Wydawało mi się, że oversize nie jest dla mnie. A jednak... Czuję się w nim fantastycznie. Płaszcz nie krępuje ruchów i pasuje do wszystkiego . Zarówno do spódnic jak i do spodni.



spodnie, płaszcz - mohito
sweter, second hand
botki - stradivarius









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts