piątek, 19 grudnia 2014

Hejters gonna hejt


Witajcie!
Dziś nie będzie o modzie. Będzie o całej otoczce tego, co dzieje się wokół niej...
(Ci , którzy śledzą moje wpisy na facebooku wiedzą skąd się wziął ten tekst i co skłoniło mnie do poniższych przemyśleń....)
Spotkaliście się kiedyś z osobami, które starają się zniszczyć to, z czego czerpiecie radość? Z ludźmi, którzy sami się nie rozwijają i niszczą tych, którzy to robią...tylko dlatego, że nie radzą sobie z zazdrością... Takie osoby są bardzo niebezpieczne i w swoim życiu skrzywdziły swoimi postępkami niejedną osobę.
Tak fajnie jest wbić komuś szpilę , tylko dlatego,że uśmiecha się częściej niż inni, że wbrew problemom jest zadowolony...albo , dlatego ,że śmie prowadzić bloga... Upuszczanie żółci przez takie osoby sprawia,że samopoczucie wzrasta.Tendencja krytykowania i hejtowania bierze się stąd, że dana osoba sama była krytykowana i porównywana do innych i źle oceniana. Psycholog Agata Kołodziejczyk uważa, że u osób z taką tendencją problem ma swoje źródło w dzieciństwie. Nikt nie wzmacniał mocnych stron, a krytyka płynęła zewsząd. " Wyszukiwanie tego, co się komuś nie udało sprawia, że sami czujemy się lepiej".
Polacy są mistrzami opluwania innych od tak... Nie myśląc o tym wcale. Nie zadając sobie pytania dlaczego tak robię? Jaki mam w tym cel? Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak bardzo jesteśmy zazdrośni, jak bardzo jej zaprzeczamy ... wręcz wypieramy. Dlatego odpowiedź na to pytanie i uświadomienie sobie tego, co nami kieruje może mieć wpływ na całe życie.
Pamiętajcie tak jak powraca dobro do człowieka, tak wraca zło i to ze zdwojoną siłą a każde słowo : dobre czy złe ma ogromną moc. Potrafi budować i niszczyć.

Teraz kilka słów do blogerek, które często nie wiedzą co zrobić z negatywnymi komentarzami. Na początku mojego blogowania, kiedy moje posty były bardzo słabe fala nienawiści ludzi z mojego miasta sięgnęła zenitu... Zamiast mi współczuć i modlić się moje modowe wpadki hejty rosły na potęgę. Wylewano na mnie pomyje każdego dnia. Nie sądziłam,że tyle osób wie o moim istnieniu... Nie wiedziałam też, co z takimi komentarzami zrobić, dlatego sięgnęłam po lekturę, którą i Wam polecam "Blog ,pisz, kreuj zarabiaj"Tomka Tomczyka, jednego z najlepiej zarabiających blogerów w Polsce. Od 2006 roku pan Tomasz prowadzi politykę bezwzględnego kasowania każdego hejtera. Miał ich wówczas tysiące i dostawał pod każdym postem więcej wulgaryzmów, nienawiści i chamstwa niż przychylnych komentarzy. Jak sam twierdzi "wybiłem ich wszystkich...są kasowane , bez wzgędu na to, czy poza krytyką niosą ze sobą jakąś wartościową treść...  Oni są zgniłymi jabłkami- musisz usuwać je ze swojego koszyczka" . Ja jestem tego samego zdania. To mój blog, moja pasja, moja przyjemność...Nikt mi tego nie zepsuje. .Nie jestem idealna, nie wszystkim się musi podobać mój styl. A jeśli  nie podoba Ci się - nie oglądaj mnie!


spódnica - mohito
botki - stradivarius








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts