poniedziałek, 29 grudnia 2014

Szaro- czarny


Witajcie!

" Na 100 kobiet aż 80 nie ma śmiałości rzucać się w oczy, bo się boją, co ludzie powiedzą. W rezultacie kupują sobie coś szarego. Kobiety powinny zdobyć się na odwagę i zacząć się wyróżniać"
                                                                                                                                  Elsa Schiaparelli

Patrząc na mój dzisiejszy look przypomniały mi się słowa owej projektantki. Z racji, że zazwyczaj noszę ubrania jasne, kolorowe i rzucające się w oczy, a po szarości i czernie sięgam sporadycznie, doszłam do wniosku, że jestem bardzo odważna modowo:)  Kolorowe ubrania odzwierciedlają moją optymistyczną naturę, dlatego zdecydowanie lepiej czuję się takim wydaniu.




torba, ramoneska,komin - second hand
botki - zara














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts