sobota, 22 sierpnia 2015

Dla niej i dla niego


Dobry wieczór!

W związku z tym, że coraz więcej Panów zwraca się do mnie z prośbą o tworzenie stylizacji także dla mężczyzn, postanowiłam dodać kilka fotek z udziałem mojej drugiej połówki, a tym samym zachęcić płeć przeciwną do noszenia kolorowych ubrań, szczególnie latem.
Wielu mężczyzn uważa pastele, czerwień oraz fiolety za barwy typowo damskie bazując jedynie na czerni i szarościach. Nic bardziej mylnego. Mężczyzna 21 wieku, to facet zdecydowany, pewny siebie i nowoczesny!! Kolory mu nie straszne. Sięga po te, które podkreślają jego walory, a dzięki temu wygląda świeżo i przyjemnie!
Jako niepoprawna optymistka uwielbiam kolory, które wyrażają mnie samą. Nie znoszę ubrań nudnych i pospolitych.  Barwne ubrania dodają energii i poprawiają nastrój nie tylko u siebie, ale także u osób, które na nas patrzą. Uwierzcie, to działa!


kombinezon - second hand "Gracja"
sandały - deezee.pl
















Na koniec kilka inspiracji znalezionych w internecie. Panowie bierzcie przykład, Oni wyglądają fantastycznie!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts