środa, 2 września 2015

Selfie! Hot or not?


 Witajcie!

Czy lubicie robić selfie? Przyznam się Wam, że ja nie. Być może jestem już za stara na uleganie dziwnym trendom, a być może dlatego, że jako miłośniczka fotografii lubię oglądać ładne zdjęcia, a "focie z rąsi" są zwyczajnie brzydkie. Zdaje sobie sprawę, z tego że jestem w mniejszości, ponieważ większość użytkowników portali społecznościowych na zdjęciach profilowych ma owe selfie.
Zastanawialiście się nad tym, skąd ta moda? Ja bardzo często. Jedyną odpowiedzią, która przychodzi mi do głowy jest to,  że ludzie w tych czasach są bardzo samotni i nie mają nikogo pod "ręką" kto zrobiłby zdjęcie.
Jednak psycholodzy twierdzą, że selfie to sposób na zaistnienie, pokazanie się w kręgu internautów. Dana osoba chce w ten sposób  zwrócić na siebie uwagę. Wszyscy, którzy robią selfie pragną "lajków", czyli dowodów uznania.  To,że ktoś dostanie 20, 50 czy 300 lajków świadczy jedynie o tym, że jest jedynie rozpoznawana. Nie ma to przełożenia na to jakim człowiekiem jest i nie wiadomo jakie buduje relacje.
 Moda na selfie i życie relacjonowane na portalach społecznościowych oddala od tworzenia prawdziwych więzi i jako matkę dorastającej dziewczynki martwi mnie to niezmiernie. Mam nadzieję,że moje dzieci w przyszłości nie będą wrzucały do sieci zdjęć jedzenia, nowych samochodów i fotorelacji z wakacji... Zamiast tego będą się dzielić ważnymi wydarzeniami ze swoimi bliskimi przyjaciółmi.
Miłośnicy selfie pamiętajcie, że zdjęcie powinno być przede wszystkim ciekawe! Oglądanie tej samej twarzy kilka razy w tygodniu (dla mnie) jest zwyczajnie nudne!



sukienka - do kupienia u mnie,kontakt mailowy bądż fb
sandały - deichmann
torebka - mohito







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts