sobota, 11 listopada 2017

Jak zrobić zbajerzony sweter?:)




Witajcie!

Zakochałam się w pomponach! Są przepiękne,przesłodkie i cudowne.Idealnie komponują  się z jesienno-zimowymi stylizacjami. Sweterki z pomponikami,które miałam przyjemność oglądać na innych blogach sprawiły, że oszalałam! Ponieważ w moim mieście ani jednego sweterka nie z pomponami nie dostałam postanowiłam zadziałać sama. Poniżej instrukcja wykonania najmodniejszego sweterka  sezonu!:)



sweter-hm
spodnie-sh
muszkieterki -deezee.pl
kurtka -sh
torba-river island
























1. Sweter kupiłam w hm. Pastelowy błękit ze srebrną nitką,która również powróciła na modowe salony.


2. W sklepie papierniczym znalazłam takie oto puchate bombki.


3. Po odcięciu zawieszek wyglądają tak:


4. Mała pomocnica szwaczki:)

5. Ponieważ w pasmanterii nie było perełek w porządanej przeze mnie wielkości ,kupiłam sznur perełek za 5 zł w chinskim sklepie

 6. Wszystko starannie przyszyłam i powstał sweter


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts