czwartek, 20 grudnia 2018

Szergowiec Monika



Kaszkiet jest absolutnym, modowym hitem sezonu jesień/ zima 2018.  
Od dawna podpatrywałam blogerki na instagramie, zachwycając się stylizacjami w kaszkietach, nie mogąc znaleźć takiego, który pasowałby do mnie. Po długich poszukiwaniach znalazłam GO w New Yorkerze.  
Przypomina czapkę jaką nosili mężczyźni w "Kamieniach na Szaniec" , jednak typowe dla kobiet ornamenty dodają mu  kobiecego wyrazu. 



kaszkiet - new yorker
płaszcz - stradivarius
jeansy - bershka 
torebka - łukasz jemioł
kozaki - deezee.pl
















3 komentarze:

  1. Musze przyznać, że ten kaszkiet pasuje Ci bardzo dobrze i świetnie wyglądasz. Ja również jak czytałem w https://modea.pl/blog/meskie-kaszkiety-najwyzszej-jakosci-gdzie-znalezc/ to widzę, że męskie kaszkiety również teraz są bardzo poszukiwane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts