wtorek, 26 lipca 2022

Liliowy total

 


Witajcie Moi Kochani !

Stylizacja , którą dziś mam na sobie kosztowała mnie około 80 zł (bez torebki i naszyjnika ) . Kolory są powalające . Całość mocno stonowana ( takie spokojne stylizacje nie są w tym sezonie modne) ale mimo to bardzo mi się ten zestaw podoba, dlatego postanowiłam Wam go pokazać. 

Dzianinowa bluzka z ramiączkami w postaci łańcuszków to koszt około `15 zł w second handzie, spodenki 20 zł kupione na vinted, sandałki -również vinted - 30 zł , kolczyki 20 zł, kupione na allegro. 

Wiem, że wiekszość kobiet w moim wieku nie ubrałoby się tak, ze względu na mase kompleksów , na to że mentalnie czują się bardzo poważne ( a  może zwyczajnie czują stare) , a przede wszystkim nie każdy w wieku 40 plus ma odpowiednią do takiego stroju figurę. Natomiast jedno drogie Panie mogę Wam zagwarantować : Wasi mężowie, partnerowie , konkubenci uwielbiają ultrakobiece stylizacje stąd też ogromna ilość wiadomości płynie do mnie od mężczyzn z pytaniami co zrobić, żeby przekonać żonę do takich kolorowych i kobiecych ubrań? A no nic . Praca nad sobą oraz sesja z psychologiem , tp na pewno pozwoli pozbyć się Wam kobietki niepotrzebnych kompleksów:) 

  Być może za 10 lat będę gruba jak pączek, co nie pozwoli mi na eksponowanie kształtów  i będę serwować Wam modę plus size ,natomiast póki co napawam się możliwością noszenia kusych sukienek , spodenek  w upalne dni ,co daje mi ogromny komfort. 

Całuję :* 
































86 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie kolory mega a kolczyki i sandałki są piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :) 💜

      Usuń
    2. Dzięki pani pomysłą jesteśmy bardziej śmiałe i odważne❤️

      Usuń
    3. Bardzo się z tego cieszę . Tak trzymać !💜💜💜💜💜

      Usuń
  2. My kobiety po 40 stce potrzebujemy takich blogów modowych nie chcemy rezygnować z krótkich kiecek bo PESEL nie pozwala ,oczywiście są granice i pani je wspaniałe wyznacza czekamy na kolejne pomysły Chciałam zapytać te szpileczki to z jakiej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę , ze jestem Wam potrzebna 💜💜💜 Dziekuje za cudowny komentarz . Sandały są firmy top stop

      Usuń
  3. Top shop słownik w telefonie przekręca mi strasznie wyrazy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przyjmuje wiadomości bo czegoś mi nie wypada założyć bo wiek mam 41 lat szczupła nie jestem ale zadbana kobieta jestem zakładam to co lubię I chce i absolutnie nie patrze bo wiek najważniejsze kochac siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście . Zgadzam się w stu procentach 💜💜💜

      Usuń
  5. Pozdrawiam karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie drażnią komentarze odnośnie mojego stroju a się czasami zdarzają. Jakie ma znaczenie mój wiek. Lubię chodzić bez stanika, zdaję sobie sprawę, że na bluzce odciskają się sutki ale nie rozumiem z jakiego powodu ma to komuś przeszkadzać. To moja sprawa. Kawałek wypukłego materiału a budzi negatywne emocje. Mam duże piersi, mam ciało jakie mam i się go nie wstydzę. Lubię chodzić bez stanika i tego nie zmienię, choć komentarze czasem po cichu ale się pojawiają, szczególnie w komunikacji miejskiej. Nie należy się niczego wstydzic, chodzić ubraną tak jak się chce i jak nam wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to . Każdy jest inny , każdy ma prawo wyrażać siebie w sposób jaki chce i wyglądać jak chce . Niestety średniowieczne poglądy wiekszosci społeczeństwa są nadal zadziwiające

      Usuń
    2. Temat sutków w naszym społeczeństwie jest tak absurdalny, że głowa mała. Osobiście staram się iść pod prąd, pokazywać, że to nic złego. Przecież i tak jestem ubrana. Jeśli kogoś rażą moje przebijające sutki, to nie musi patrzeć. Ja to już w pewnym sensie, robię na złość i bardzo często nie zakładam stanika. To jest moje ciało i nikomu nic do niego.

      Usuń
    3. Byłam kiedyś z mężem u teściowej na zwykłej wizycie. Ta się na mnie strasznie wzburzyła, że ja bez stanika - "jak tak można", "nie masz wstydu". Wyszliśmy, oczywiście mój mąż był po mojej stronie. Jego matka mnie później przeprosiła ale zdaję sobie sprawę, że szczerości w tym nie było za grosz.
      Wydaje mi się, że wynika to w dużej mierze z presji społeczeństwa i wychowania że nie wypada.
      Kobiety nie powinny wstydzić się swojej kobiecości czy seksualności.

      Usuń
    4. Kurcze dziewczyny zazdroszczę że macie co pokazać ja z piersiami to kombinuje byle były większe chłopak twierdzi że ok, ale ja nie więc jak się ma to się prezentuje

      Usuń
    5. Mimo 21 wieku jesteśmy zacofanym społeczeństwem. Dzięki Bogu nie musimy nosić burki ale to czy ktos nosi bieliznę czy nie nikogo nie powinno interesować. Niektórzy ludzie uważają ze wiedza wszystko najlepiej a sami są w czarnej dupie .

      Usuń
  7. Dokładnie. Nie rozumiem skąd w ludziach tyle jadu. Temat sutków to straszna burza w naszym społeczeństwie. Gdy mężczyzna idzie bez koszulki nikt nie podnosi rabanu. Na kobietę lecą gromy albo nieprzyjemne słowa, gdy przecież idzie ubrana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie . Kobiety zawsze są gorzej oceniane , cokolwiek by nie zrobiły . Facet może pic, ćpać ale to kobiecie nie wypada . Niby dlaczego ?

      Usuń
  8. Bardzo ładne kolory Pani Moniko. Ślicznie :)

    Co do komentarzy powyżej. Ja już dawno przestałam zwracać uwagę na docinki. Lubię siebie, choć daleko mi do ideału. Ubieram się tak jak mi się podoba. Sama głównie noszę półbiustonosze, więc jakby płacono mi za każde wypomnienie tego, ze prześwitują mi sutki, czy coś gdzieś mi się odciska to byłabym już milionerką :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ubierać nam się wolno jak chcemy, wszystko jest dla ludzi. Pani Moniko, jest Pani najpiękniejszą blogerką pod słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże drogi serdecznie Dziekuje 💜💜💜

      Usuń
  10. Tragedia. Nie widzę tu nic fajnego prócz kolorów. Nie jestem mniszka, ale sorry pewne stroje na ulicy w mieście są wręcz groteskowe i śmieszne. Nie wiem co w tym wspaniałego, że łaska wywala biust niemal na zewnątrz. Pewne rzeczy u kobiety powinny być tajemnicze, sutki na wierzchu zostaw swemu facetowi. No chyba że lubisz jak na ulicy faceci się slinią i oglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie Ty widzisz sutki ? Chyba coś Ci się przewidziało

      Usuń
  11. Wulgarnie, wyzywająco. Szczerze, jak tania plastikowa lalka. W takim stroju w sam raz do zarobku przy drodze. Kasa i branie murowane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahhaha Dziekuje , ze chciało Ci się odwiedzić moja stronę i nabić mi ilość wyświetleń tylko po to żeby napisać takie bzdury . Również Cię pozdrawiam i zycze dobrego życia

      Usuń
  12. Są tu wielbicielki i proszę się tego trzymać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam się trzymam :) 💜💜💜Latem fala zazdrości co roku sięga zenitu. Nigdy zima nikt nie hejtuje , natomiast jak przychodzą upały i pokaze kawałek ciała zazdrość aż kipi

      Usuń
  13. Jeśli potrafi Pani się tak ubrać za 80 zł to co by było za tysiąc. Pewnie byśmy zeszli na zawał z wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja jak stylizacja, nie zawsze wchodząc na bloga podobają mi się Pani stylizacje. Natomiast Pani bardzo one pasują. Są odważne lub eleganckie. Ja wchodząc na bloga wybieram przede wszystkim połączenia kolorów- bardzo mało jest blogów z taką bogatą kolorystyką, tego typu ubrań. Wybieram poszczególne elementy które mnie inspirują. Nie krytykuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziekuje za komentarz . Pozdrawiam serdecznie 💜

      Usuń
  15. Zdarza się Pani często słyszeć jakieś docinki, uszczypliwości wynikające z zazdrości poza blogiem ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Panią w kolorowych propozycjach, szczególnie w połączeniu ze spodniami czy szortami. Choć muszę przyznać, że ostatnio dres spowodował u mnie opad szczęki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy nowe stylówki ?❤️czekamy z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  18. Odwiedzanie Pani bloga to czysta przyjemność.

    Ciekawa dyskusja się tutaj wywiązała. Niestety ale Polska jest trochę zacofana, my jako polki powinniśmy być bardziej otwarte na różny ubiór, taki który nam pasuje i wtedy zdecydowanie skończyłoby się czepianie choćby właśnie o te "diabelskie" prześwitujące sutki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to . Oprócz zacofania Polki są bardzo zakompleksione , nie akceptują siebie dlatego szukają wad u innych żeby urosnąć w swoich oczach

      Usuń
  19. Mamy okres wakacji więc prezentujemy swe wdzięki:) piersi noga pupa p.s dziś pędzę do galerii krótka kiecka z dekoltem szpile i mam gdzieś komentarze Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi ! pozdrawiam :) 💜

      Usuń
  20. Ja ogólnie mam taką zasede ubieram się dla siebie nie dla znajomych dla faceta nie dla ludzi tylko i wyłącznie dla siebie i czuje się super pozdrawiam karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo . To ja mam się dobrze czuć i tyle :)

      Usuń
  21. Widok Sudkow u kobiety to coś pięknego. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się to nie zdarza , bo nie mam warunków do chodzenia bez bielizny , ale gdybym mogła chodziłabym bez :)

      Usuń
  22. Dziś dopiero czwartek, dwa dni po dodaniu ostatniego wpisu a ja się już nie mogę doczekać kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To jeden z tych kolorów które Panią ubierają.
    Co do reszty to gdyby ubrała się Pani w worek po ziemniakach z pewnością "życzliwy " napisał by ... jak mogła.
    Proszę się nie przejmować takimi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdybym była mężczyzną, marzyłabym o tym, by mieć partnerkę taką jak Pani

    OdpowiedzUsuń
  25. Pani Moniko gdzie pani robi makijaż gabinet czy sama ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Za krótka spódniczka, za duży dekolt, za dużo nóg Ci widać, bielizna Ci prześwituje, sutki Ci widać, za bardzo wyeksponowałaś biust - Tyle razy już to słyszałam, że przestało już na mnie robić jakiekolwiek wrażenie. Chcę się czuć, wyglądać tak by się sama sobie podobać. Kobiecość to coś pięknego co mamy, trzeba się tym cieszyć. Różne komentarze słyszałam na temat swojego ubioru. Mniej od mężczyzn, bardziej jakby drażniło to inne kobiety. Niestety ale nadal kobiety w Polsce chcą się „chować”. Zresztą wystarczy spojrzeć na wiele blogów modowych w Polsce. Straszna parada próżności. Nazywają się blogerkami a widzą świat tylko w jednej stronie. Ubierają się nijako , bez smaku i uroku. Totalne stonowanie nazywają profesjonalnym stylem dla kobiet. Farsa. Żadna z tych blogerek nie pokaże kobiecości, jakby wrzuciła zdjęcie choćby z tymi prześwitującymi sutkami to w komentarzach byłaby zjedzona. Brak odwagi, brak kobiecej solidarności, brak walki o totalną równość. Kobiecość w aktualnym tempie prędzej czy później zginie.

    Pani się stara by było inaczej i za to Panią szanuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W samo sedno ! Lepiej się tego ująć nie dało .
      Ja się nie boje żadnego koloru ani fasonu. To tylko ubranie ., Najważniejsze jest to , co niewidzialne dla oczu ‚.

      Usuń
  27. To że ktoś lubi kolory stonowane bądź wyraziste to już każdego indywidualna sprawa moda jest po to by wybierać to co chcemy i nawet nią się bawić każdy niech wybiera To co uważa dla siebie każdy ma swój jakiś gust jedno jest pewne nie obrazC drugiego człowieka bo co z tego że będzie super ubrany jak brak klasy i kultury a niestety to też bardzo zdobi człowieka usmiech i pozytywne nastawienie

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja odnoszę wrażenie, że wiele z nas ma jakiś zaszyty wewnątrz "wstyd", "nabycia kulturowe" odnośnie kobiecości czy seksualności. Mamy się podobać sobie i swojemu partnerowi. To najważniejsze by czuć się dobrze we własnej skórze.

    Temat sutków tematem wiecznego oburzenia w polsce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to ! Dziekuje za mądre słowa

      Usuń
  29. Gdy facetowi się coś na nogawce odgniata to wielkiego halo nie ma, jak idzie bez koszulki też spoko ale jak kobieta ma krótką spódniczkę to już kontrowersja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie tak się ubrać nie wolno, tu się komuś coś nie podoba, facet idzie w podartej koszulce i wszyscy mają gdzieś. Choć w pewnym sensie też uważam, że na to pozwoliłyśmy

      Usuń
  30. Bardzo zainteresował i zaintrygował mnie ten wpis. Chciałabym zdecydowanie zobaczyć częściej takie wyzwania by ubrała się w ciekawy sposób do jakiejś kwoty. To bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie kto może zabronić Ci się tak ubierać?nic nie muszę pisać bo wszyscy już napisali o Tobie wszystko ,są ogólnie same na tak. A i co piszą na nie to tylko z zazdrości.podziwiam twoje kształty są debest....

    OdpowiedzUsuń
  32. No tak podobną stylówkę sobie zestawiłam a tu się pogoda zrąbała:(

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie mogę się już doczekać kolejnych cudów na Pani blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sama jestem osobą już "starszą" ale bardzo odważną w ubiorze ale ja lubię klasę w ubiorze, odpowiednio dobrane rzeczy i kolorystycznie i fasonem. Jak pokazuje dekolt to nie pokazuje nóg i na odwrót. Stroje Pani w większości są jak przysłowiowa KARYNA. Oczywiście ma pani i ładne stylizacje ale ten strój to typowo karynisty styl, nic nie mający klasy. Na wakacje można zaszaleć, jak jesteśmy na luzie ale tak we własnym mieście nie bardzo. Ma pani kształty kobiece, może tu i tam trochę dużo, wolę szczuplejsze osoby ale jak się tak eksponuje wszystko to wiadomo, że chłop zerknie ale czy każdy pomyśli pozytywnie?, przy młodej, zgrabnej lasce pewnie tak, w pani wypadku myślenie może być różne. Nie ma w mojej wypowiedzi grama zazdrości ani złośliwości ale dla mnie strój nie ma klasy jest raczej wulgaryzm. Co kto lubi, wiem, że zaraz pani zaatakuje, bo tam gdzie na nie od razu rodzi się w pani bunt. Potrafi się pani ubrać z klasą bo już nie raz chwaliłam ale nie to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie Ty tutaj widzisz wulgaryzm ?

      Usuń
    2. Nie znam Karyny , nie wiem co to znaczy . I naprawdę nie interesuje mnie żaden inny facet niż mój własny. A jemu się nieziemsko podobam . Tyle w temacie

      Usuń
  35. Przepięknie Pani wygląda w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie w 100 % jesteś bardzo sekxi. Poproszę więcej takich wpisów .

    OdpowiedzUsuń
  37. Wpis jest świetny! Bardzo ciekawa dyskusja w komentarzach z którą się w pełni zgadzam. Jesteśmy dyskryminowane ale w pewnym sensie pozwalamy na to, co nie powinno mieć miejsca. Walczmy, ubierajmy się tak jak chcemy!

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts