czwartek, 7 czerwca 2012

Powitanie :)

Witam  serdecznie na moim blogu:)!
Na początek parę słów o mnie. Mam na imię Monika. Mam 31 lat i jestem pełnoetatową mamą 8 letniej Ady i 2 letniego Kacpra. Mieszkam w małym miasteczku, które zwie się Włocławek i słynie jedynie z tego, że produkuje najlepszy ketchup w Polsce:)
W swoim blogu  pokaże Wam jak można  fajnie i tanio ubrać siebie i swoją rodzinę. Znajdziecie tutaj, kochane kobiety pomysły na  stylizacje dla Was, Waszych pociech oraz partnerów. Będą to kompozycje "na każdą kieszeń" , ponieważ ze względów ekonomicznych :)  jestem wierną fanką second handów.
Zapraszam Was serdecznie do śledzenia moich wpisów . Komentarze mile widziane:)

5 komentarzy:

  1. Witamy, czekamy na inspirujące stylizacje, na pewno będzie ich wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem z Włocławka ^^ i kompletnie nie znam się na modzie...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też jestem fanką second handów. Mój mąż się śmieje że to są moje ulubione galerie oczywiście ze mną też chodzi choć nie ma już tak fajnych ciuchów jak kiedyś , ale zawsze coś fajnego można wyrwać :) masz super gust i w dodatku śliczna jesteś:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, opisy bardzo przydatne, zdjęcia cudne...

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts