sobota, 14 lipca 2012

Blue and White

Witajcie:)

Na początek chciałabym Was poinformować o małych zmianach na blogu. Zdjęcia nie będą umieszczane całymi seriami jak do tej pory, lecz pojawiać się będą pojedyncze stylizacje, które będę dodawać częściej. Jeśli  macie jakąś propozycję na stylizację, którą chciałybyscie zobaczyć na moim blogu to proszę o wiadomosc, a ja postaram się ją zamiescic.

Moja dzisiejsza stylizacja to białe cygaretki , kobaltowa marynarka i kobaltowo-biały top. Marynarka ,pierscionek i złota "gumka" do włosów pochodza z h&m-u, cygaretki z second handu , sandały i okulary  z reserved
















13 komentarzy:

  1. a czemy nie partiami... :c?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego Pauluś, ze za duzo czasu zajmuje przygotowanie zdjęc i ubran tematycznie i stylizacje są niedopracowane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobry pomysł:)

    stylizacja sliczna;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pIĘKNE ZDJĘCIA piękna Ty piękne ubranie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo stylowa stylizacja. Jest Pani również piękną kobietą.

    Ja na swoim blogu pokazuje stylizacje dla kobiet 50+ zapraszam:http://balakier-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie. Urzekłaś mnie od razu tym niebieskim, bo to kolor, który kocham i nie umiem mu się oprzeć. ;)
    Wszystko dopasowane jak trzeba, "jestem na tak". (:
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladnie wyglada zestawienie tych kolorow, swietny top i pierscionek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I Ty masz dwójkę dzieci i taką figurę, tylko pozazdrościć:)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze Ci w tych kolorach a i zestawienie super. Ja również je lubię i dlatego ta stylizacja tak bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie,a tem akcent pomaranczowy dopelnia calosc:)

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts