niedziela, 19 sierpnia 2012

High waisted pants – czyli spodnie z wysokim stanem


 Spodnie z wysokim stanem powtórnie wróciły do łask, z czego ogromnie się cieszę! Jestem fanką spodni tego typu ,przede wszystkim dlatego, że są bardziej eleganckie niż biodrówki. Świetnie wyszczuplają i wyciągają figurę.Opadające na biodrach tzw. „biodrówki” zaczynają być passe, ustępując miejsca spodniom, które jednocześnie zakrywają biodra, jak i podkreślają kobiece kształty. W duecie z tego typu spodniami, znakomicie prezentują się bluzeczki wpuszczone do środka, bądź krótsze góry sięgające do bioder. Z pewnością dobrze będę również wyglądać proste body.

Strój ,który mam na sobie, to zdecydowanie jeden z moich ulubionych. Idealnie maskuje mankamenty mojej figury i podkreśla to co najlepsze. Chinosy z wysokim stanem zakupiłam w second handzie,  białą koszulę na miejscowym targu,czółenka przez internet- fleq.pl, a torbę również w second handzie.

















11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny look! Bardzo mi sie w nim podobasz, zwłaszcza, że świetnie współgra z opalenizną i ciepłym kolorem włosów. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taką kolorystykę !!! całość jest niezwykle gustowna a Ty ślicznie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. WYglądasz idealnie, do tego świetny makijaż i paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiuuuuuuuuuuu, uwielbiam takie połączenie, bardzo w moim stylu (tylko ja rzadziej w szpilkach chodzę ;))) i znowu zachwycasz fryzem :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam szpilki, te są świetne! Mam taką samą bransoletkę ze złotymi listkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moni jak zwykle gustownie genialnie kobieco zmysłowo i seksi....boskooooo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. maasz piekny kolor włoskow:) a stlizacjia super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi sie twoja fryzurka, kolor i lekkie fale, super.

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts