czwartek, 6 września 2012

Parka

Dobry wieczór!
Dziś w roli głównej moja ulubiona kurtka parka . Kurtka ta jest hitem od kilku sezonów. Urzekła mnie pięknym kolorem, który idealnie współgra z kolorem moich oczu, oraz tym, ze dzięki ściągaczom w talii idealnie dopasowuje się do sylwetki. Dodatkowym atutem są złote wykończenia- guziczki i zamek, co sprawia , że ta militarna kurtka jest bardzo kobieca i pełna wdzięku.

Parka (h&m) - sh
jeansy - sh
koturny  - sh
torba - sh
bluzka- quiosque
bransoletka i wisior - h&m

















14 komentarzy:

  1. czy Ty wiesz, że ja Cię uwielbiam... :)
    najbardziej za to, że nie musisz wydać miliona $$$ po to, aby wyglądać BOSKO! :)

    bardzo klimatycznie, w moich kolorach, a parki zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bombowo :) świetna stylizacja ,piękny kolor włosów wszystko dopasowane do siebie idealnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. GENIALNIE!!!!!! ale masz wyczucie :)
    A buty - jak zwykle szał :)
    Weź coś spartol bo mi się komplementy kończą :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka jest swietna! Marze o takiej! Ze takie cuda sa w SH???Nie moge uwierzyc!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow rewelacja ! Msz świetny stylu,super wyglądasz :) jesteś moją inspiracją!!!
    I do tego masz mega figurę :)) moge zapytać ile masz wzrostu i ile wazysz?
    Pozdrawiam Aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiłe słowa:) Mam 168 cm wzrostu i waże 62 kilogramy. Aktualnie jestem w fazie tycia niestety, ale jesli uwazasz ,ze mam mega figurę to niezmiernie mi miło:):):)

      Usuń
  6. piekna parka ;) zazdroszcze;)
    a buty robia wrazenie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetniej w niej wyglądasz. A makijaż oczu - mistrz!!



    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. o Boze kobieto czym ty farbujesz wlosy sa zajebiste? DIANA

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kurtka!!! do tego te buciki- idealnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja również uważam że zarówno styl jak i figurę masz cudowną <3

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts