wtorek, 9 października 2012

Sukienka dzianinowa

Dzień dobry! 
Dzianinowe sukienki idealnie sprawdzają się w chłodniejsze dni. Powinny je nosić panie, które nawet w czasie mroźnej zimy chcą wyglądać elegancko , kobieco , a zarazem wygodnie. Ubrania wykonane z dzianiny , w tym również sukienki można nosić praktycznie przy kadej okazji. Na dodatek takie sukienki są modne. Mogą je nosić panie w każdym wieku  i każdym typie figury . Występują w różnej kolorystyce , grubości , fasonie i długości. 

Moją  dzianinową sukienkę z wężowym printem połaczyłam   z futrzastą kamizelką i kozakami w kolorze camelowym. 


sukienka - h&m - szafa.pl
kozaki - h&m
kamizelka - second hand
torba - no name












 Kolejne linki dla zainteresowanych
 http://allegro.pl/sweter-militarny-i2702529345.html
 http://allegro.pl/bluzki-z-guziczkami-i2702544388.html
 http://allegro.pl/bluzka-z-latkami-i2702557027.html
 http://allegro.pl/bluzka-w-stylu-militarnym-i2702572509.html
 http://allegro.pl/turkusowa-bluzka-z-wycieciem-na-plecach-i2702574459.html
 http://allegro.pl/turkusowa-marynarka-i2702588276.html
 http://allegro.pl/NewItem/Add.php?id=2702629867


21 komentarzy:

  1. ale sukieneczka na Tobie pięknie leży! I połączenie jej z kamizelką genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda część garderoby bardzo mi się podoba a razem tworzą świetną całość!!! uwielbiam takie sukienki !! I mam podobna- w takie sam print ale bez tych świetnych pleców!!! wygladasz jak zawsze cudnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukienka! Sama bym taką zakupiła tylko musiałabym trochę skrócić, no i kozaki mają fajny kolorek, ogólnie wyglądasz świetnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A tego lisa to gdzie upolowałaś :) ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Monia nie zła sztuka z Ciebie !!!!Sukienka idealna i fajne dodatki ....ajjj kozaczki to bym widziała w swojej szafie :)pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. No fajnie fajnie,super zestawienie,sukienka bardzo ladnie na Tobie lezy;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała sukienka,dekolt na plecach wygląda nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wooooww:)
    a ten dekolt na plecach...<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super !!! pięknie ożywiłaś całość torbą , pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za komentarz i nie omieszkam tu zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super okulary!! :)
    i futerko bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Awesome look and such a great photos!!!

    LOve the back side, so sexy!

    Happy Weekend,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wyglądasz!super futrzak

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka fajna, nie powiem że nie, ale połączenie kozaków z nią to porażka... nie dość że kolory do siebie nie pasują to długość sukienki i kozaków dodają ci jakieś 20 kilo więcej i wyglądasz jak słup. ja do takiej sukienki włożyłabym krótkie botki do kostki, lub trochę nad kostką...

    za to bardzo podoba mi się twój kolor włosów! jeżeli farbujesz włosy sama to proszę, napisz jaka to farba, jaka nazwa itd. od jakiegoś czasu szukam takiego koloru :)

    mam nadzieje że moja krytyka cię nie zrazi, prowadź bloga dalej bo nieźle ci to idzie :)
    pozdrawiam,
    Justyna T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się z Tobą kompletnie. Kolory pasują do siebie jak najbardziej, a sukienka za kolano plus botki to jest dopiero porażka , szczególnie przy tak wielkich łydkach jakie mam ja. Jedyną opcją oprócz kozaków do takiej sukienki są czólenka, ale to opcja również nie dla mnie.
      Kolor wlosow to szampon miodowy blond z palette.

      Usuń
    2. każdy ma prawo do swojej opinii :) o twoich łydkach nie wiedziałam, więc może w takiej sytuacji faktycznie lepszym wyjściem było założyć kozaczki choć uważam że dodaje ci to kilka kg.

      dzięki za info co do włosów :)

      tak jak pisałam wcześniej, nie przejmuj się zbytnio krytyką innych bo widać że ten blog to część twojego życia i wkładasz w to dużo serca. masz więcej fanek niż hejtów więc też o czymś to świadczy.

      pozdrawiam jeszcze raz :)

      Usuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts