piątek, 19 października 2012

Khaki

Witajcie!
Piękna pogoda nadal się utrzymuje co sprzyja długim spacerom podczas których robimy zdjęcia do kolejnych  postów. Moja dzisiejsza stylizacja, przeciwnie do poprzedniej jest spokojna, stonowana w barwach khaki , beżu i brązu. Koszulową bluzkę w stylu militarnym połączyłam z beżowymi jeansami. Całość wypełniają brązowe dodatki w postaci wisiorka , bransoletki , paska ,butów oraz futrzanej kamizelki.
Zakładając ubrania w kolorze khaki pamiętać należy , że kolor ten zwany także brudną zielenią, działa niekorzystnie dla większości kobiet. Podkreśla przebarwienia i sińce pod oczami, więc wymaga perfekcyjnego makijażu. Wyjątkowo korzystnie jednak prezentują się w niej kobiety o jesiennym typie kolorystycznym. Nie musisz unikać noszenia khaki przy twarzy, jeśli:
  • twój kolor włosów to rudy lub złoty blond,
  • masz dużo piegów i pieprzyków w kolorze bursztynowym,
  • masz jasną oprawę oczu,
  • twoja karnacja jest bardzo jasna o złotawym odcieniu.
 Bardzo lubię ten kolor ze względu na to, że jest bardzo zbliżony do koloru moich oczu, mam ccccccccaaaałe mnóstwo piegów, włosy w kolorze złoty blond i karnację o złotawym odcieniu.
bluzka - sh
spodnie - sh
kamizelka - sh
botki - taijly weil
bizuteria - h&m















Na koniec chciałabym Was zachęcić do zakupu biżuterii w sklepie internetowym http://annprodukt.pl/
Firma ta jest  rzetelnym producentem eleganckich i wytwornych wyrobów ze srebra oraz kamieni. Znajdziecie tam wiele ciekawych i oryginalnych produktów, które mogą być fajnym dodatkiem do Waszych stylizacji oraz stanowić idealny prezent dla bliskiej Wam kobiety.

14 komentarzy:

  1. No nie kamizelka jest za... rąbista :-))) Świetny zestaw, dla rudzielca tak jak ja w sam raz :-)

    Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kolor khaki- kojarzy mi się z pustynia, safari chociaż nigdy mnie tam nie było a tylko wiem jak to wygląda z obrazka takie skojarzenia są bardzo pozytywne tak samo jak Twoja stylizacja.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kamizelka <3
    cudowny zestaw no i te buty !:) ahhhhh!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jak najbardziej w moim stylu-wczoraj byłam podobnie ubrana tylko założyłam białą koszulę :)) Wyglądasz świetnie!!!! nie mogę się napatrzeć na te buty!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się połączenie tej ślicznej khaki koszuli z futerkiem i carmelem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz;) rada dla kogo jest kolor też jest genialna:) ale wychodzi na to, ze zupełnie do mnie nie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepraszam ale dopiero teraz odnalazlam Twoj komentarz u mnie w ktorym pytalas o wiek:)))zawieruszyl mi sie gdzies wczesniej hehe...no wiec odpowiadam....za kilka dni skoncze 32 latka:)))...a na zdjeciu to moja 12-letnia corcia Klaudia:)))
    dziekuje za komplement hehe...milo jak Cie odmladzaja a nie dodaja lat:)))
    pozdrawiam wszystkie mamuski ktore nie zapomnialy o sobie i swoich pasjach:)))
    buziaki slicznoto:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obwołuję Cię Królową Jesieni za swoje zestawienia..... i przy okazjo wredną jędzą, że tyle perełek znajdujesz w sh ;PP

    OdpowiedzUsuń
  9. Monia jak zawsze super ..kamizelka świetna :)))Cudnie CI w takiej kolorystyce :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Khaki jest zdecydowanie dla Ciebie, super sesja i stylizacja:) pozdrawiam i zapraszam!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, kolejne genialne łupy, począwszy od genialnej kamizelki <3, po fajną koszulę i rurki ;)
    bardzo podoba mi się całe zestawienie

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne botki :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts