niedziela, 14 października 2012

Ramoneska po tuningu:)

Witajcie:)
Własnoręcznie stuningowana koszula , którą zaprezentowałam Wam jakiś czas temu, bardzo się Wam podobała, więc postanowiłam pójść za ciosem i ulepszyłam ćwiekami swoją czarną ramoneskę, którą mam w szafie od 3 lat. Dzięki temu ramoneska ma bardziej drapieżny charakter. Resztę stylizacji stanowią  czerwone rurki oraz sweterek z motywem panterki oraz panterkowe czółenka. Skórzane rękawiczki, które mam na swoich dłoniach kupiłam w realu za 14,99. Polecam:)
Pewnie jesteście zdziwieni, gdyż nie mam na sobie ani jednej rzeczy z second handu:)

sewterek - zara
rurki - h&m
czółenka - h&m
ramoneska - h&m
torba - szafa.pl
rękawiczki - real








18 komentarzy:

  1. Świetnie tą ramoneskę zrobiłaś!!! Bardzo mi się podoba!!!! Całość super- buty CUDOWNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! mam tą samą ramoneskę, ale nie wygląda tak dobrze jak Twoja:)
    gratuluje pomysłu!

    bebissconcept.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No Monia teraz to nie śpię przez Ciebie -kurtkę kocham !!!!Świetny set, bardzo podobasz mi się w tych włosach ;)Cudnie się na Ciebie patrzy :*B*

    OdpowiedzUsuń
  4. Raamoneska świetnaa *.*


    http://iloveitnorka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł i efekt rewelacyjny. Ja też będę modyfikować sukienkę, własnie przyszły mi ćwieki z Ebay-a.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. KOchana, na miejscu Twojego faceta nie spuszczałabym CIę z oka, bo z takim wyglądem to zapewne wianuszek wielbicieli się kręci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Panterkę to ja kocham, ćwieki ostatnio również, super dziewczyna z Ciebie, która fajnie wygląda i ślicznie się nosi!

    OdpowiedzUsuń
  8. kurteczka świetna:)
    Zapraszam do mnie, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. masz świetne rękawiczki, podoba mi się połączenie kolorystyczne dodatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Świetnie Ci to wyszło! Normalnie mistrzyni z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolory idealne!:)
    a jesli chodzi o ramoneske to brak mi słów:D - marzy mi się taka:D
    pozdrawiam
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna przeróbka :) Może i mojej przydałoby się takie odświeżenie? Fajny pomysł
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna kurtka :) a torebke mam taka sama :)
    bardzo fajny blog
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty jesteś dzika kotka, a nie matka dzieciom! Mrau....
    i zdolniacha do tego, bo ramoneska czadowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz cudownie : ) A twoje buty są rewelacyjne, dawno je kupowałaś ??

    Ramoneska obłędna : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty kupowalam pod koniec lipca. Dziekuje za mile slowa wszystkim Wam:)

      Usuń
  16. Odświeżona ramoneska prezentuje się świetnie!
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili na jesienny konkurs. Do wygrania ciepły golf ;)
    Pozdrawiam i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts