wtorek, 6 listopada 2012

Ruda Ja:)

Witajcie:)

Dziś premiera mojego nowego koloru włosów. Na czas nieokreślony postanowiłam zostać rudzielcem. Zapewne wrócę do blondu, bo często zdarza mi się eksperymentować z moimi włosami, ale zawsze kończy się  na kupnie farby rozjaśniającej:)
Bazą mojej dzisiejszej stylizacji są skórzane spodnie i ciepły sweter, który śmiało można nosić zamiast kurtki w ciepłe jesienne dni. Zielony sweterek pod spodem idealnie współgra z rudymi włosami  a pomarańczowe dodatki ożywiają całość.



Sweter - second hand
spodnie - h&m
botki - tailly weijl
pasek - second hand
naszyjnik - reserved
torba - no name





27 komentarzy:

  1. Może nie jestem obiektywna bo sama mam rude włosy i uwielbiam każdy odcień rudości - Wyglądasz ŚWIETNIE :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie! zwlaszcza Twoje wlosy ,one tu graja pierwsze skrzypce;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie lepiej ci w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, jesinna zmiana. Kolory w twoim zestawie sa swietne!Rudosci ideanie wspolgraja z zielenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Rudzielcu ...hi:*Piękny rudzielcu ..wyglądasz fenomenalnie :)))Zachwycam się kolorami, które podajesz na złotej tacy ...achhhh pysznie jest :*Buziak

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie Ci w takim kolorze :)

    ps. bardzo ładny sweter ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze:) A ja uwielbiam rude;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja :)
    A kolor włosków świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w tym kolorze!!!!!! Jeszcze tak ładnego u nikogo nie spotkałam!!! i to nie jest taki ordynarny kolor, ale szlachetny!!!!
    i w ogóle całaś urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie również bardzo się podoba, dużo bardziej niż w blondzie. Sama zaczelam eksperymentowac z moimi wlosami z bardzo jasnego blondu, przeszlam w nieco ciemniejszy, nastepnie wsciekly rudy a teraz ciemny blond ( jesli moge ten kolor nazwac jeszcze blondem, a chyba bardziej jasny brąz, w którym czuje sie bardzo dobrze). Sweter genialny- idealny na zimowe dni. Calosc jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie żeby w blondzie było Ci źle, ale w rudym wyglądasz nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie zarówno w tym kolorze jak i całym secie ubraniowym , sweter jest piękny spodnie i buty też bardzo mi się podobają:) jednym słowem super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. pieknie Ci w tym kolorku...idealnie pasuje do Twojego typu urody:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ piękne połączenie kolorystyczne!
    Ta zieleń świetnie komponuje się z Twoimi włosami!
    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod ogromny wrazeniem calosci. Idealnie skomponowana calosc stroju. Fryzura rzeczywiscie nadaje charakteru, mnie osobiscie bardzo sie to podoba.

    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, ale masz piękny kolor włosów! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci w tym kolorze, zostań już taka;)
    Wygladasz super w tych ciepłych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie rewelacja! I teraz zdradź mi jaka to farba :) :):) Też chce takie :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę dobrze Ci w tym kolorze - fryzura cudna!!! Pięknie też dobrałaś całość stylizacji, duże brava!!!! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja ostatnio własnie rozjaśniałam. ładny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję Cię od początku jesteś moją ulubioną blogerką :)bardzo podoba mi się Twój styl a w tych włosach wyglądasz zaje... fajnie...
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  22. i napisz proszę jaka to farba:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie Ci w tym kolorze :)) nominowałam Cię do Liebsten blog :)) szczegóły u mnie
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana nominowałam Cię do Liebster blog :) Szczegóły u mnie na blogu :) Pozdrawiam :)
    http://fashionismypassion-marta.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts