piątek, 28 grudnia 2012

Biel

Witajcie:)
Biel jest kolorem, który kojarzy się z latem, słońcem, ale też z zimą, lodem i śniegiem. Budzi skojarzenia z niewinnością i czystością, elegancją i klasyką. W każdym razie to kolor zawsze obecny w modzie. Biel pozwala tworzyć niesamowite stylizacje.
Moja biała, dzianinowa sukienka ma chyba sto lat i pochodzi z second handu. Przyszyłam do niej złote koraliki, które sprawiły, że wygląda nowocześnie i nie jest mdło. 


 sukienka - second hand
szalik - second hand
rękawiczki - no name
torba - primark- allegro
kozaki - h&m













23 komentarze:

  1. slicznie wygladasz w bieli, koraliki dodaja uroku:)
    ile sniegu u Ciebie jeszcze...u mnie juz wszystko sie rozpuscilo:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jak zawsze wyglądasz cudownie!!!! i mam wrażenie że z każdym kolorkiem Ci do twarzy :))) Sukienka jest śliczna- świetny DIY!!!! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Stwierdzam, że biały to zdecydowanie Twój kolor. Wyglądasz tak promiennie. Podoba mi się pomysł na " ożywienie "sukienki koralikami i złoty cienki pasek :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka i cudownie ją ozdobiłaś :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepieknie wygladasz. Sukienka jest cudna, fajny pomysl z tymi koralikami. Wogole idealnie dobrane zlote dodatki, do bieli pasuja rewelacyjnie, a bordo daje swietny kontrast! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka z bordowymi dodatkami i brązowymi kozaczkami wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle pięknie ! ;*
    świetnie wygladasz .

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne połączenie bieli z bordem! A torebka jest zjawiskowa! ;OO ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna kolorystyka;) całość super;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie:) a podasz linka do białej bluzki z baskinką z poprzedniego posta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo proszę:) http://allegro.pl/bluzka-z-baskinka-peplum-r-m-i2820633411.html

      Usuń
    2. ślicznie dziękuje a napiszesz jaka jakośc tej bluzeczki, czy warto? bardzo sie gniecie? a rozmiarówka jest prawidłowa czy zawyzona lub zaniżona?

      Usuń
    3. Rozmiarówka jest normalna. Wymiary są podane w opisie. A jakość normalna. 100 % bawełny , więc materiał zachowuję się tak, jak na bawełnę przystało:)

      Usuń
  11. śliczne zdjęcia :) Przepiękna sukienka :) Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lovely outfit! nice blog<3 :)

    I would appreciate if you visit me too! :)
    http://fantasyfashioned.blogspot.de/
    xx♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Monia Kochana dobrze myślisz ....niestety :(Ale mam nadzieję że dam radę przezwyciężyc to co ostatnio mi dokucza, dobre nastawienie to połowa sukcesu ...masz 100% racji :* Jeżeli tylko dam radę po Nowym Roku dodam stylizację :)
    Życzę Tobie i Twojemu mężowi wspaniałego Sylwestra i Wspaniałego Nowego Roku 2013:*
    Dziękuję za wspaniałe słowa:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak czytam swój komentarz ....hahh trzy razy wspaniały:)przepraszam, jakoś nie składnie mi to wyszło, ale szczerze i z serducha :)

      Usuń
    2. Komentarz Beatko bardzo składny. Wszystko wyszło dobrze. Ja moja droga często z zapędu wale takie byki ortograficzne w komentarzach, że potem mi wstyd:)

      Usuń
  14. Cudowne zestawienie, wyglądasz pięknie!
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! piękny zestaw :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała kreacja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Slicznie wygladasz. Ładnemu we wszystkim ładnie :-).

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts