poniedziałek, 10 grudnia 2012

Norweski sweter

Dzień Dobry:)
Swetry w norweskie wzory są bardzo popularne każdej zimy. Kojarzą nam się ze śniegiem i Świętami Bożego Narodzenia. W sklepach można znaleźć wiele dzianin w najróżniejszych połączeniach kolorystycznych, od długich modnych swetrów z wiązaniem w pasie.Tak wzorzyste modele najlepiej łączyc z bardziej stonowanymi ubraniami, świetnie pasują do wełnianych legginsów, jeansów rurek i wysokich kozaków oraz modnych dodatków z futra.
Mój sweter w norweskie wzory pochodzi z wymianki na szafie.pl. Połączyłam go ze skórzanymi spodenkami.  Aby ożywić nieco całą stylizację zastosowałam dodatki w kolorze czerwonego wina.


sweter- szafa.pl
szorty - h&m
botki - allegro
kolczyki - mohito












12 komentarzy:

  1. Ślicznie! Super sweterek♥ Pozdrawiamy, obserwujemy i zapraszamy serdecznie do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudownie, inspirująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ajc ten sweterek jest cudowny!!! tez taki chcę!!!! całość jak zawsze idealna :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj już jeden norweski sweterek skomplementowałam u Ani. Twój jest równie zachwycający. Czerwony szalik idealnie ożywia całość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale seksi w tych szorcikach!! Szukam tyż skórzanych, ale po tej Twojej odsłonie to pewnie w ogóle nie powinnam się w takich pokazywać :)
    Superancko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebioza ;) świetnie poprostu .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz cudownie, zgrabnie;) a sweter boski:) oczywiście obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne masz nogi! I ten sweter boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek jest genialny :)

    Jejciu ja bym zamarzła w takich rajstopkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycałam się już tym zestawem na MP :) Sweter jest prześliczny i idealnie pasuje do niego czerwień :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts