niedziela, 20 stycznia 2013

Total black

Witajcie!
Zdjęcia zrobione zostały jeszcze przed Świętami. Aktualnie w moim mieście jest śniegu po pachy, z czego cieszą się wszystkie dzieci :) Przez chorobę córki nie wydostawałam się z domu przez 2 tygodnie, stąd moje blogowe zaległości. Niebawem zasypię Was milionem nowych stylizacji, a tymczasem zostawiam Was z totalnie czarnym zestawem. Miłego oglądania:)





sweterek - allegro
spodnie - no name
botki - h&m
shopper bag  - allegro
ramoneska - h&m
choker( naszyjnik) - allegro
bransoletka - szafa.pl
zegarek - allegro













25 komentarzy:

  1. Kochana,wyglądasz rewelacyjne seksownie i z pazurem.Torebkę muszę mieć :))
    podasz mi linka do niej :))

    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komplement;) Proszę link http://allegro.pl/shopper-bag-klasyczna-torebka-zarka-wyprzedaz-i2866499857.html

      Usuń
  2. Dziewczyna harleyowca :)))
    Seksownie, obroża rewelacyjnie dopełnia zestaw :)
    Chętnie dowiem się gdzie kupiłaś spodnie - seksy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, spodnie kupiłam na bazarze w moim mieście:)

      Usuń
  3. Genialnie! Kocham skórzane kurtki i spodnie! Wyglądasz wspaniale!
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!!!No padłam z wrażenia ..hahha:*Monia TY lasencjo, szałłłł!!!!
    Cudny zestaw, sama bym z chęcią taki założyła, a dodatki genialnie dopełniają całośc !Buziak :*<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniu jesteś super po prostu jestem w szoku

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sweterek - gdzie kupiony?


    Emily

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarna pantera!
    Piękna jesteś;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Schudlas ???
    bo na pierwszych zdjeciach jak zalozylas bloga mialas duzy brzuch
    jak sie go pozbylas ??
    zdradz mi prosze sekret bo ja mam okropnie duzy brzuch :*(((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, schudłam. Odstawiłam leki, które powodowały tycie, ale z powrotem je biorę, więc pewnie niebawem przytyję:)

      Usuń
  9. pięknie, seksownie i z pazurem:) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacja <3
    super wyglądasz ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnych chwilach

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz :) torebka idealnie pasuje do stylizacji :) nadaje blasku i życia czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjnie Ci w czerni i w skórze ;ooo

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznaś! :) Sąsiedzkie pozdrowienia od Moniki z Torunia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cała w czerni wyglądasz jak kobieta kot!!!! Mam taki sweterek tylko biały :))) całość MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. no, no bardzo kobieco i seksownie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczynoo masz boski styl nie mogę przestać patrzyć na twoje stylizacje codziennie ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts