poniedziałek, 25 lutego 2013

Pomarańczowo

Dzień dobry !
Mój dzisiejszy strój lekko ożywia ponury krajobraz. Nie wiem jak Was, ale mnie pobudza do życia i dodaje energii. Naszyjnik jest wykończeniem bluzki, którą kupiłam 3 lata temu w ciucholandzie za 14 złotych. Bluzka zrobiła się za duża, krój niemodny ale ta obroża nadal robiła wrażenie, więc postanowiłam ją wyciąć i wykorzystać jako niebanalny choker:)




marynarka - mohito
spodnie - szafa.pl
botki -allegro
zegarek - allegro 

















29 komentarzy:

  1. Marynarka ma piękny ożywiający kolor, tak jak mówisz ożywia cały zestaw! Wyglądasz zjawiskowo:) ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomarańcz rewelacyjnie wygląda na tle czerni. Jestem pod wrażeniem zarówno kolorystyki jak i ubrań! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz:) marynarka ma świetny kolor i ożywia całość:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz ekstra :)

    Buty są nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor włosów masz możesz mi powiedzieć jaką farbą farbujesz?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Naprawdę nie wiem jaką farbę nakładałam ostatnio, ale poprzednim razem był to migdałowy blond z palette.

      Usuń
  6. Super! Zapraszam do siebie juz tylko kilka dni GIVEAWAY!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo energetycznie i słonecznie, ja lubię nosić pomarańcz pod koniec lata kiedy to moja skóra jest opalona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor! Naszyjnik jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się makijaż! Marynarka ma przepiękny kolor, czerń ładnie go wydobywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a ta szmineczka ? (zdradzisz num i markę }...pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szmineczka jest obsolutnym hitem:) Golden rose nr 128:)

      Usuń
  11. cudny dwukolorowy zestaw:)
    wycięty ze starej bluzki "kołnierzyk" jest niesamowity:) cudny i bardzo w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie!!! Aż miło popatrzeć na tak cudownie ubraną osobę jak Ty w te ponure szare dni:)) Wyglądasz rewelacyjnie jak zawsze moja gwiazdo:))

    OdpowiedzUsuń
  13. No naszyjnik pierwsza klasa!!! Zgrałaś wszystko pięknie!
    A jakiej firmy ta szminka? (numer już widzę)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super,pasuje Ci ten kolor :)pomysł z bluzką ,a już raczej naszyjnikiem świetny :))

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny jest ten kolorek :)
    Ps. Obserwuję i będzie mi bardzo miło, jeśli się odwdzięczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. połączenie pomarańczy z czernią - idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny żakiecik <3 uwielbiam takie żywe soczyste kolorki !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow ten pomarańcz jest boski!! Naszyjnik mi sie bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale orzeźwiający wpis, byle do lata choć zimę też kocham

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow wow i jeszcze raz wow!
    Pierwszy raz jestem na tym blogu i jestem zachwycona! przepiękna kobietka a jaka klasa, podziwiam poprostu i zazdroszczę urody:)
    Dwójka dzieci i taka figura no cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie wyglądasz! Te kolory bardzo Tobie pasują!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz świetnie! Uwielbiam czerń ożywioną neonowym kolorem, a marynarka jest boska :) Bardzo mi się podobasz w tym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten naszyjnik jest boski!
    Wyglądasz rewelacyjnie w tym neonowym żakiecie, a spodnie leżąna Tobie świetnie.

    Plus za wykończenie pomarańczową pomadką. Poza tym zachwyca mnie Twoja fryzura i kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie Ci w takim kolorze szminki ;)
    ten kolorek naprawdę ożywia ;)
    pozdrawiam,
    AlabastrowaPanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda z tą szminką. Delikatny różowy błyszczyk czasem wyglądał zbyt blado na Twoich ustach.
      Tym razem jest świetnie!
      Ewka

      Usuń
  25. świetna marynarka, ma idealny kolor, aby przywołać wiosnę

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts