wtorek, 26 marca 2013

Jeansowe DIY

Witajcie:)
Dziś w roli głównej wystąpią moje jeansowe spodnie kupione za grosze w second handzie, które postanowiłam zgodnie z panującymi trendami przyozdobić świecidełkami. Efekt końcowy widać poniżej.
No, może nie do końca... W rzeczywistości wyglądają dużo fajniej i coraz bardziej ubolewam nad tym ,że mam taki kiepski aparat.

(Dla niewtajemniczonych DIY to rękodzięło:))


Spodnie - sh
czólenka - szafa.pl
torba - allegro
ramoneska - h&m
top - sh
 naszyjnik - h&m
















33 komentarze:

  1. świetne spodnie!!!! super je ozdobiłaś :))) i kurteczka bardzo mi się podoba!!! wyglądasz CUDNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko jak Ty schudłaś! Super stylizacja, zresztą jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie prezentują się nade ciekawie, dobra robota :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz!! Spodnie wykombinowałaś świetne!! ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł , a oprócz tego super zgrabnie wyglądasz w tych spodniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny efekt. Spodnie wygladaja jak z dobrego sklepu a nie mieszanka sh i diy ;)
    A tak w ogole to zazdrosze znalezienia w sh takich spodni - idealnie dopasowane i idealnie wytarte.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie wyglądasz, a spodnie wyszły super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie bądź taka, znajdź i dla mnie takie czadowe spodnie :)
    DIY wyszło GENIALNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super ..... wyglądsz świetnie wiosennie i świeżo :)pzdr Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyszły te spodnie ;) i kurteczka ekstra ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Na początku myślałam, że masz goły brzuch;-) Fajnie zrobic coś samemu, spodnie wyszły rewelacyjnie. Buty bardzo mi się podobają, wyszło świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie same w sobie boskie a jeszcze z tymi ozdobami to już w ogóle! :)
    podziwiam Cię razem z moją mamą, zobaczyła Cię raz i teraz uwielbiamy Cię oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. DIY super Ci wyszło! Zresztą cały zestaw genialny. Kurteczki zazdroszczę. No i figury też!
    Buziaki*

    OdpowiedzUsuń
  14. ta ramoneska jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  15. spodnie wyszły naprawdę super<3 wyglądasz świetnie, ramoneska piękna:) i jaki śliczny i wiosenny kolorek na paznokciach<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog i cudowny post :) bardzo mi się podoba.
    Zapraszam do obserwacji :* strange-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna ta kurteczka :) podoba mi sie z tymi jeansami!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia :)
    Cudownie dobrany zestaw, świetnie się w nim prezentujesz.
    Bardzo mi się podoba :)
    POzdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Te jeansy są fantastyczne!!!
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even on Lookbook if you want...just let me know :3 <3


    NEW POST UP!

    www.OntoMyWardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ta bluzeczka jest niesamowita! Tak samo jak buciki, mm ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. DIY super wyszło,torba ma świetny kolor! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie wyglądasz, śliczna ramoneska ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny look;)
    Kurteczka sliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zestaw! Kurteczkę bym Ci ukradła:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. niewierze z etakie ciuchy w szmateksie idzie kupic.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna ruda kurteczka- w ogóle bardzo udana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Monia, rewelacyjnie się prezentujesz. Zdradź proszę czym masz usta pomalowane? Z góry bardzo dziękuję :) Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach mam pomadkę golden rose nr 126 a na to nałozyłam błyzczyk miss sporty nr 140

      Usuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts