czwartek, 11 kwietnia 2013

Kobieco


Witajcie Kochani:) 
Dziś dużo gadania , ponieważ zostałam dwukrotnie nominowana do Liebster  Award, więc pod zdjęciami szczegółowe odpowiedzi  na pytania dwóch przesympatycznych blogerek, dlatego o stylizacji krótko. 
Rozkloszowana ,sukienka orsay kupiona 1,5 roku temu.  Zakupu kołnierzyka dokonałam pół roku temu. Obydwie te rzeczy tyle czasu leżały w szafie czekając na swoją premierę, która odbyła się niedawno:)
 

Sukienka - orsay
czółenka - second hand
torba - szafa.pl
kołnierzyk - new yorker









Zostałam nominowana do nagrody Liebster Award
Zasady:
Nominację otrzymuje blog który zdaniem blogerki jest warty uwagi.
Osoba nominowana ma odpowiedzieć na 11 pytań,  oraz wymyślenie swoich 11 pytań dla następnych blogowiczek, następnie wybiera kolejnych 11 blogów które również nominuje do tej nagrody :)
Wybiorę na pewno te blogi które bardzo lubię sama przeglądać:)
 Pytania do mnie od
http://paulinowyblog.blogspot.com/
1. Moim największym szaleństwem bylo:
Przebicie 4 opon mężczyźnie, który zalazł mi za skórę, gdy byłam jeszcze piękna i młoda ( 10 lat temu)
 2. Jestem uzależniona od: 
Wstyd się przyznać, ale jestem uzależniona  od seriali i programów rozrywkowych :)
3. W przyszłości pragnę:
Nie mogę Wam powiedzieć, bo się nie spełni: 
4. Swój blog założyłam bo:
Blog założyłam na prośbę wielu kobiet piszących do mnie maile z prośbą o doradztwo w wyborze ubrań

5. Oczekuję wiosny bo:
Chcę ,żeby moje dzieci spędzały więcej czasu na świeżym powietrzu

6. Moim ulubieńcem kosmetycznym jest:
Revitalash advanced  który sprawił, że znowu mam rzęsy:):):)

7. Moim największym marzeniem jest:
Tego też Wam nie powiem:)

8. Najdziwniejsza rzecz o mnie:
Cała jestem bardzo dziwna:) Mogłabym wymieniać masę bardzo dziwnych rzeczy,ale nie jest to wskazane aby publicznie robić sobie tak zwaną "siarę":)

9. Najbardziej lubię kupować:
 Ubrania wszelkiego rodzaju i zabawki dla moich dzieci

10. Dwa blogi warte polecenia:
 modaitakietam.blogspot.com
fashionf-ever.blogspot.com
 11. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia w:
Moim mężczyźnie- rzecz jasna:)

Moje pytania 
1.Ile masz lat
2. Podaj swój wzrost
3. Podaj swoją wagę
4. Twój ulubiony blog
5. Twoja największa wada
6. Co Cię najbardziej irytuje ?
7. Czy lubisz (masz ) zwierzęta?
8. Co najbardziej cenisz w ludziach?
9. Czy jesteś samokrytyczna?
10. Twój wymarzony ciuch?
11. Ulubiony program telewizyjny?:)

Pytania od http://www.00tatianka.blogspot.com/
Pytania:
1. Największe marzenie 
to pytanie już było:)
2. Najgorsze głupstwo jakie popełniłaś
 Koleżance ze szkolnej ławy nakleiłam kartkę na plecach z napisem "FAJNE MAM CYCKI?"
Jeśli to czytasz pozdrawiam Cię Wiśnia:)
3. Blog założyłam bo
było powyżej:)
4. Nie wyjde z domu bez
Nie ma takiej rzeczy, bez której nie wyszłabym z domu
5. Mój ulubiony kosmetyk to 
było
6. Mój kompleks to 
Nie można nazwać tego kompleksem, bo takowych nie posiadam, ale mam bardzo  niezgrabne nogi . Jeśli mogłabym coś w sobie zmienić to one są na 1 miejscu
7.  Mój największy atut to 
 Wrażliwość i czułość
8. Moja najgorsza wada to 
Moją największą wadą jest "niewyparzona" buzia i wybuchowość
9. W szafie muszę mieć
 Marynarki, kocham je:)
10. W torebce nie może zabraknąć
 Kosmetyczki
11. Największe szaleństwo jakie zrobiłam to
było

Moje ulubione blogi,które nominuje
1.modaitakietam.blogspot.com
2. fashionf-ever.blogspot.com
3. http://inkasomelikeyou.blogspot.com/
4.http://satinefashionmypassion.blogspot.com/
5.http://szafaaleksandry.blogspot.com/
6.http://betibeata.blogspot.com/
7.http://starszadziewczyna.blogspot.com/
8.http://collectionofhours.blogspot.com/
9. http://mon-cherries.blogspot.com/
10. http://vinciaxs.blogspot.com/
11.http://catherineline.blogspot.com/

30 komentarzy:

  1. Przepiękna sukieneczka, przepiękna kobietka ;*
    Świetne odpowiedzi :)
    Dziękuje za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wiosennie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz :)
    dzięki za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. E nooo, dziękuję, dziękuję - zabawię się na pewno :)

    A Ty, Laseczko mnie powalasz..... Jak zobaczyłam Twoją fotkę w miniaturce to pomyślałam - Młoda Madonna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana- dziękuję pięknie za nominację :** a Ty jak zawsze wyglądasz prześlicznie!!! sukienka cudna z kołnierzykiem- rewelacja!!! buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  6. no i wiemy o tobie trochu więcej, charakterek masz niezły po tym co piszesz :) piękna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sukienka! ma cudowny krój i wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz :* Uroczy kołnierzyk :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki KOchana za nominację!!! A stylizacja cudna, też bym sobie chętnie taką sukienkę sprawiła, uwielbiam taki fason i takie wzory!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana jak Ty pięknie wyglądasz:) śliczną masz tą sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna sukienka, lubię takie klimaty;)
    dziękuję za nominację;)

    OdpowiedzUsuń
  12. strój adekwatny do tytulu. ale bym dodała:mega kobieco;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ZAKŁADAŁAŚ KIEDYS RZĘSY?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestes jedną z moich ulubienic! Zawsze ciekawe zestawy, autentyczne, naturalne, zachwycające mnie i w świetnej kolorystyce! Sukienka mistrzowska ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo, zdecydowanie podoba mi się ta kołnierzykowo-sukienkowa premiera! :)
    Uwielbiam sukienki, więc nie może mi się nie podobać Twój look. Z miłą chęcią podkradłabym Ci to sukienkowe cudeńko. Wyglądasz pięknie, a szminka na ustach dopełnia całość! :)

    PS. Dalej jesteś piękna i młoda i.. zadziorna, ten gość, któremu przebiłaś opony musiał Cię bardzo zdenerwować. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta sukienka jest cudowna. Bardzo do Ciebie pasuję. Jest kobieca i ma ciekawy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piekna stylizacja, jak z Aniołkow Charliego;D
    pieknie !

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sukienka!!! Ślicznie CI w niej!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna sukienka i kołnierzyk!<3

    Miłego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. wygladasz pieknie! te usta i sukienka boska :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna sukienka<3 ślicznie w niej wyglądasz<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna Kobietka z Ciebie ! Piękna jak zawsze !
    Dziękuję serdecznie za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts