czwartek, 30 maja 2013

Jeansowy kombinezon

Witajcie:)
Ostatnio było elegancko, dziś na luzie. Strój na ciepłe, letnie dni -  bardzo wygodny i funkcjonalny kombinezon. Moje posty są publikowane z dużym opóźnieniem dlatego na zdjęciach piękna pogoda , którą mogliśmy się cieszyć 2 tygodnie temu.
Ponieważ w życiu mojego synka nastąpił okres fascynacji mamą, synek wciska się na każde zdjęcie i będzie się pojawiał na blogu częściej:)




kombinezon - allegro
botki - szafa.pl
torba - avon
pasek - mohito













Nadal zapraszam na moje allegro http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=22951625

29 komentarzy:

  1. kieys na sh widziałam taki kombinezon , i załuje ze nie wziełsam ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. jeej wyglądasz kwitnąco :))
    świetny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. botki, kombinezon i MODELE - pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zmieniłabym buty :)
    kombinezon jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale on jest słodki!! Taki mały łobuziak:) Zdjęcie na którym oboje puszczacie oczko jest świetne!!
    Wyglądasz ślicznie w tym kombinezonie, one teraz są takie modne!! Ja kupiłam swój w sh jeszcze jesienią i teraz się cieszę jak głupol że go mam. Nawet nie wiesz jak mi się podoba cała stylizacja. Uważam że taki kombinezon najlepiej wygląda z dodatkami w kolorze naturalnej skóry! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. bosko! <3
    mały mega słodziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kombinezon wygląda świetnie przy tak opalonej skórze jak Twoja ! Super zdjęcia :) Pozdrawiam i zapraszam na konkurs !

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2013/05/konkurs-wwwmergpl-wygraj-bon-50-z.html

    OdpowiedzUsuń
  8. aa jaki fajny kombinezon <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, kombinezon jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. boski kombinezon, super w nim wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. słodki chłopczyk :))!

    u mnie na blogu do wygrania zegarek, zobacz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kombinezon boski. Sama jestem na etapie poszukiwania tego idealnego dla siebie. Co do butów, to są fantastyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. KOchana, jak milion dolców wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fajnie ;o
    na prawdę :)
    wszystko do siebie pasuje wręcz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piekny kombinezon !!! drogi byl ??
    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. genialne połączenie butów i torebki! Cudowny kombinezon! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialnie wyglądasz!! Botki są rewelacyjne!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie jak zawsze! I jakiego masz słodkiego szkraba :D
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. w których lumpeksach we Włocławku są wg Ciebie najładniejsze ubrania ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam lumpeks na ulicy Kaliskiej 46 . Dostawa co środę.

      Usuń
  21. Fajny kombinezon :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. kombinezon i buty cudowne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. słysząc kombinezon jeansowy większość pewnie pomyślała... ale kicz. leży na Tobie tak pięknie, że jestem w szoku, zestawiłaś go bardzo modnie i stylowo, sama mam teraz ochotę na taki kombinezon!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  25. jeans z karmelem zawsze na tak

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts