niedziela, 19 maja 2013

Wąż , beż, biel

Dzień dobry:)

Dzisiejsza stylizacja składa się z ubrań prezentowanych zeszłego lata, lecz w zupełnie innym połączeniu niż poprzednio. Transparentna koszula, w której wymieniłam guziki z rdzawych na złote, do tego rurki z wężowym motywem, beżowa marynarka i złote dodatki.
Zdjęcia zrobione zostały na początku maja, stąd brak liści na drzewach :)


Koszula - no name
spodnie - hm
czółenka deeze - szafa.pl
marynarka - reserved
torba- allegro
















 Zapraszam na moje allegro
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=22951625

26 komentarzy:

  1. Wow mega! :)
    Ty to jesteś kobieta z klasą tylko pozazdrościć! ;*
    Buty sa cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne spodenki, ogólnie zestaw na duży plus:)
    pozdrawiam Moniko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zwierzęce printy i kolor Twojej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie są boskie,całość świetnie współgra!

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjnie wyglądasz !:)
    Cudne szpilki:D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne połączenie wzoru tych spodni i koloru szpilek-efekt obłędny ;-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie połączenia, ten zestaw jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz doskonale!! wszystko bardzo mi sie podoba:)

    z przyjemnoscia obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie wyglądasz- elegancko i kobieco <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spodnie Kochana!
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam podobne spodnie kupić i teraz żałuje bo prezentują się fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne kolory i spodnie ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. O moj Boze jakas Ty zgrabna!!! W dodatku genialnie dobierasz ciuchy!!

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę przyznać, że podoba mi się to zestawienie, nawet pomimo wzoru węża

    OdpowiedzUsuń
  15. nie przepadam za wężowym wzorem ale reszta całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny set! wężowy motyw podbija Paryż, Mediolan i NY a w Polsce jak zwykle... Cieszę się, że się odważyłaś bo wyglądasz naprawdę genialnie! Oby więcej takich kobiet jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to żadna odwaga:) Nie ma dla mnie wzorów i kolorów, których bałabym się założyć na siebie:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Jak zwykle cudownie i z klasą

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty jak zawsze wyglądasz przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam te spodnie. :) ŚWIETNIE je zestawiłaś! :))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty są genialne! Jak zawsze zresztą -:)

    OdpowiedzUsuń
  22. torebka i buty są genialne:)

    obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealnie wyglądasz! Perfekcja i klasa!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie :)))Też mam ochotę na takie spodnie, są świetne !
    MOnia jak zawsze idealna :)B*

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts