sobota, 18 maja 2013

O wilku mowa...



...a wilk u mnie. Wcale nie taki straszny ten wilk , jak go malują:) Mi sie bardzo podoba, szczególnie dlatego,że jest niebieski:) Topy z nadrukiem wilka są absolutnym hitem tego sezonu. Mojego wilka upolowałam w pepco za 19,90. Koszulka jest rewelacyjna dlatego ,że:po pierwsze jest wilk,
po drugie jest asymetryczna, po trzecie  jest bardzo przewiewna i wygodna, a po czwarte i najważniejsze w wyborze moich zakupów -tania!:)


top - pepco
spodnie - second hand
czółenka - szafa.pl
torebka - allegro
pierścionek - hm












16 komentarzy:

  1. Świetny wilk - "robi" całą stylizację :)
    Zaraz lecę do pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta bluzeczka jest genialna! I znów świetnie połączone ze sobą kolory! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jak ślicznie!
    Kolorowo przepięknie! :)
    Śliczne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam twoje kolorowe zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, wszystko pięknie wszystko ładnie, ale nawet wiejski kolor bloga sprawia, że nie zostaniesz kasią tusk ;d a po kolejne to spójrz na swoją twarz, urodą nie grzeszysz. przykro mi ale uważam, że to jest gorsze niż blog 15latki ubranej na wszystkie kolory tęczzy. faux pas . xoxo, you know, you love me

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek proponuję lekcję języka ojczystego. W każdym Twoim zdaniu jest błąd stylistyczny. Nie ubieramy się na wszystkie kolory tęczy ale we wszystkie kolory tęczy. Nie można też powiedzieć "po kolejne". Skąd wzięłaś taki zwrot. Kasią Tusk nie będę, bo wcale mi się ona nie podoba:) Pozdrawiam

      Usuń
    2. A i jeszcze jedno; po co odwiedzasz mojego bloga? Nic Ci się nie podoba, więc nie zaglądaj tu:)

      Usuń
    3. nie dość, że kupa błędów u anonima to jeszcze krytykuje Twoja twarz a sam się nie potrafi ujawnić.

      Usuń
  6. świetna bluzeczka <3 i jak zawsze piękne kolorki, które uwielbiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie się podoba Twoja bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta koszulka,taka trochę drapieżna ;D
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. KOchana, jak zwykle świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle wszystko idealnie dopasowane, każdy detal :)

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie ten wilk jest sympatyczny:D fajny ten top;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny, kolorowy look! Uwielbiam <3

    Zapraszam do mnie:
    www.madamepoupee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW!!!Top wymiata :)))I jak zawsze ...hahh znowu to powiem, idealnie, kolorowo, kobieco i z wieką klasą !!!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts