niedziela, 16 czerwca 2013

Maxi w paski

Dzień dobry wszystkim:)
Długa, zwiewna spódnica to niekwestionowany symbol kobiecości.
Niestety, nie wszystkie kobiety w takiej spódnicy wyglądają korzystnie, mimo, że chyba wszystkim bez wyjątku się podoba. Ze spódnicy maxi powinny zrezygnować kobiety niskie, o krągłych kształtach, ponieważ optycznie się powiększą. Najładniej długa spódnica prezentuje się na szczupłych i wysokich kobietach. Ja nie należę ani do szczupłych ani do specjalnie wysokich, lecz  nie mogłam się jej oprzeć:)

W swojej stylizacji połączyłam 3 aktualne trendy : długość maxi, neonowy kolor marynarki i sandałków, (czego na zdjęciach niestety nie widać) oraz wszechobecne paski.





Spódnica - allegro
marynarka, kolczyki - hm
sandałki - f&f
pasek - second hand












30 komentarzy:

  1. O mój boże wyglądasz jak milion dolarów noo! <3
    Wszystko absolutnie wszystko mi sie podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękną masz tą spódnicę:) świetnie wszystko zestawiłaś:) wyglądasz obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódniczka, ale trzeba mieć idealną figurę, jak ty, żeby ją założyć
    nie dla mnie zatem, ale Ty wyglądasz superowo, jak mówi mój synek
    i jeszcze masz ślicznego synka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne zestawienie! Kolor marynarki i butow cudowny :) I pieknie ci w tej szmince :)

    OdpowiedzUsuń
  5. maxi są super, a gdy dodatkowo w paski - ekstra!
    plus za bluzę bez rękawów - uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz pięknie i jesteś naprawdę ładną kobietą. Jednak ten pasek mnie się nie podoba. Piszę to jako osoba zupełnie "z zewnątrz", może nie mam racji. To takie pierwsze wrażenie, często najbardziej szczere.Nie jestem szczególnie młoda, może się nie znam? Genowefa..

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnie zdjęcie- mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia!strasznie seksi wyglądasz:))

    co to za pomadka na ustach?lubię takie odcienie

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Monia na wybieg !!!!Błyszczysz ....kradnę Cię i idziemy na Disco ...hah:)

    Wyglądasz ...........achhhh, przepięknie !!!!
    Zawsze z wielką radością tu przychodzę i patrzę na wspaniałą kobietę, znającą swoją waertośc i twardo stąpającą po ziemi!!!
    B*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, z Tobą na disco bardzo chętnie pójdę:) Dziękuję Ci za miłe słowa;)

      Usuń
  10. Wyglądasz genialnie w tej maxi...Zresztą w czym tak nie wyglądasz?
    Ty to wiesz jak podkreślać kobiece atuty :)
    Bezbłędna figura :)

    OdpowiedzUsuń
  11. NIEZIEMSKO!!! cud, miód

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnie zdjęcie jest obłędne ;)
    a stylizacja bardzo ładna :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja świetna!!!A gdzie te zdjecia byly robione bo plener też sliczny??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były robione w osadzie Popowo, jakieś 15 km od włocławka. Piękne miejsce i wiele atrakcji dla dzieci i rodziców.

      Usuń
    2. Rewelacyjne miejsce:)Tam się płaci za wstęp??

      Usuń
    3. Nic się nie płaci.Za darmo jest plac zabaw, oglądanie zwierzątek. Płąci się tylko za dodatkowe atrakcje typu łowienie ryb w stawie i grilowanie:)

      Usuń
    4. Dziękuje ślicznie,na pewno się tam wybiorę dzięki Tobie:)

      Usuń
  14. piękna spódniczka ;)

    pozdrawiam
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękny pasek! Kochana zestaw jak zawsze rewelka!
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. Maxi pięknie na Tobie leży, aż ciężko oderwać mi wzrok ;) cudowne sandałki ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. spódnica jest super!
    Pozdrawiam Serdecznie
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja super ale ja znowu zachwycam się Twoją nową fryzurką -:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie Ci w takim kolorku szminki .!
    stylizacja świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooo jaka super pasiasta spódnica! uwielbiam maxi;) Super

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts