piątek, 26 lipca 2013

Pasiaste spodnie

Dzień dobry!
Odkąd prowadzę bloga coraz częściej zdarza mi się robić zakupy przez internet. Moim ulubionym butikiem internetowym jest "JONA", którego baner widzicie od niedawna na blogu. Pokochałam JONĘ od pierwszego wejrzenia, głównie dlatego, że ceny ich ubrań są zdecydowanie niższe, niż te w galeriach handlowych a asortyment jaki oferują jest baaardzo szeroki.
Jak już wielokrotnie pisałam  mam słabość do pasków, dlatego kupiłam sobie w JONIE pasiaste spodnie. Jestem z nich bardzo zadowolona, ponieważ są bardzo wygodne, miękkie i wykonane z cienkiego materiału, który przepuszcza powietrze. Dzisiaj prezentuję Wam spodnie połączone z białym topem i miętową marynarką MOHITO zakupioną podczas zimowych przecen, a następnym razem pokaże spodnie w innym połączeniu:)
Miłego weekendu kochani:)


spodnie - JONA
po kliknięciu w baner po prawej stronie zostaniecie przekierowani na stronę sklepu
marynarka - MOHITO
top - second hand
sandały- deezee
torba - ccc










1 komentarz:

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts