poniedziałek, 2 września 2013

Asymetryczna Khaki

Dobry wieczór!
Dzisiejszy post jest dedykowany jednej z moich czytelniczek - Marzenie, ktora napisała do mnie taką oto wiadomość
Poniewaz jesteś mistrzynią jak dla mnie stylizacji i mody dlatego pozwoliłam sobie do Ciebie napisac.Potrzebuję rady....Powiedz mi ,jak możesz jakie dodatki (chodzi głownie o kolor) będą pasowały do sukienki w kolorze zgniłej zieleni bo jestem w strasznej kropce....z góry dzieki pozdrawiam Marzena

Tak się złożyło, że na moim dysku miałam zdjęcia z sukienką w kolorze zgniłej zieleni dlatego od razu je wrzucam na blogga. Mam nadzjeję Marzenko, że trochę Ci pomogłam:)



ramoneska, pierscionki, czółenka - hm
sukienka - primark- second hand
torebka - second hand
 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts