poniedziałek, 14 października 2013

Wesele i poprawiny


Witajcie!
Dziś mam dla Was fotorelację z wspaniałego wesela moich przyjaciół: Małgosi i Bartka, które odbyło się tydzień temu.  Na tę okazję postanowiłam zmienić uczesanie i kolor, ponieważ poprzednia fryzura kompletnie mi się nie podobała w wersji wieczorowej:)
Jak zwykle własnoręcznie się uczesałam i doczepiłam włosy:) Założyłam na siebie czerwoną sukienkę, którą jakiś czas temu kupiłam na allegro. Sukienka jest już wystawiona na sprzedaż na moim koncie szafa.pl
http://szafa.pl/c16263037-czerwona-sukienka.html

 
Z moim mężczyzną

               
                                             Moja bratowa i jej przepiękny płaszczyk :)











 Z ukochaną ciocią Iwonką, która wyglądała przepięknie. Skromnie , niekrzykliwie i  z wielką klasą. Pudrowy róż i kokardki przy butach oraz sukience sprawiły , że stylizacja była delikatna, subtelna i bardzo odmładzająca.



Z Madzią i Martą na parkiecie


Dobry wieczór

Dzisiaj krótka relacja z poprawin. Mam na sobie koszulę od hm , którą dostałam w prezencie urodzinowym od mojej przyjaciółki dwa lata temu. Do kieszonek koszuli przyszyłam ozdobne aplikacje, które miałam przy klapkach:)






Moi mężczyźni 


Madzia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts