środa, 1 stycznia 2014

Kobalt

Kochani!!!

Rok 2013 nie był dla mnie łaskawy... dlatego sobie i Wam życzę wspaniałego, spokojnego Nowego Roku, bez trosk i zmartwień. Spełniajcie swoje  marzenia, wyznaczajcie nowe cele, poznawajcie ciekawych ludzi, spędzajcie czas tylko z tymi, dla których jesteście ważni, kochajcie tych, którzy na to zasługują,  nie marnujcie ani chwili, bo życie nie trwa wiecznie.... I odwiedzajcie mnie tak często , jak w tym roku albo jeszcze częściej. Za wszystkie Wasze komentarze, za 250 tysięcy odwiedzin w 2013 roku, za Wasze wspaniałe maile i słowa uznania - SERDECZNE DZIĘKI!!!


Pierwszy post w Nowym Roku nie będzie fotorelacją z sylwestrowej imprezy, ponieważ na takowej nie byłam- jak co roku z resztą:). Mam dla Was za to stylizację elegancką, w wiodącym kolorze sezonu . Wszystkie odcienie niebieskiego – od kobaltu i indygo po delikatny błękit są na topie. Kolory te czują się świetnie same ze sobą - tak jak zestawiłam je w swoim stroju- jednak często do swojego towarzystwa dopuszczają czerń i szarości. W swoich jesienno-zimowych kolekcjach upodobali je sobie projektanci takich marek jak Chanel, Chloé, Issey Miyake, Michael Kors i Oscar de la Renta.



koszula - f&f
spodnie - new yorker
czółenka - szafa.pl
płaszcz - no name













Inspiracje







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts