wtorek, 25 marca 2014

Wiosna w kolorach

Witajcie!

Dzisiejsza aura nie wskazuje na to, że mamy już kalendarzową wiosnę. Jednak zaledwie 2 dni temu panowały bardzo przyjemne temperatury. W niedzielę w moim mieście odnotowałam +17 stopni celsjusza. Właśnie wtedy zrobione zostały poniższe zdjęcia.

Bardzo rzadko zdarza się widzieć mnie w butach pozbawionych obcasów. Jednak piękne "lordsy", które mam na stopach czekały na mnie w moim ulubionym second handzie. Zestaw połączony z takimi butami nadał mojej stylizacji luzu i wygody. Jest dużo koloru, jest świeżo, jest wiosennie... Jest tak, jak lubię:)


spodnie - h&m
koszula - reserved
ramoneska, lordsy, torba  - second hand















Asymetryczna sukienka khaki w  rozmiarze M,L jest na sprzedaż . Cena 30 złotych, stan idealny.
monika_poraj-rozanska@o2.pl





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts