sobota, 18 października 2014

Odchudzam się z OXY!


W poprzednim poście zapoznałam Was z nową dietą białkową Oxy. Ze względu na to, że ja - jak większość kobiet, nieustannie dążę do uzyskania idealnej sylwetki, postanowiłam rozpocząć odchudzanie razem z Oxy. Po wykonaniu testu otrzymałam jadłospis na 4 tygodnie.
Ponieważ jestem osobą, która lubi ciągłe zmiany i wszystkim szybko się nudzę, moje menu jest bardzo różnorodne. Każdy posiłek jest inny a co najważniejsze, łatwy do przygotowania. Bardzo ważne dla mnie jest to, że dieta nie wyklucza używania soli i cukru. Mogę pić słodką herbatę i jeść smaczne potrawy ( nie jałowe, bez smaku, tak jak w wielu innych dietach)
Przed przystąpieniem do diety, na stronie Oxy w moim profilu czekała na mnie przygotowana lista zakupów, na dany tydzień, co znacznie ułatwiło mi plan działania. Produkty były podzielone na grupy żywnościowe : warzywa i owoce, nabiał i jaja itd. Obok produktów widniały gramatury dzięki czemu zakupy były szybkie i przyjemne.

A tak wyglądają moje dni z OXY


śniadanie : kanapka : chleb żytni, pełnoziarnsty z masłem, szynka drobiowa, ogórek gruntowy i kakao.




Poranna przekąska: 5 sztuk rzodkiewek i 3 marchwie



kolacja ; sałatka z rukolą i tuńczykiem doprawiona sokiem z cytryny plus zielona herbata

Ja już się odchudzam, i Was również zachęcam:) Kliknij w poniższy link i zacznij odchudzanie już od jutra!

                                                       http://www.dietaoxy.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts