niedziela, 8 lutego 2015

Jeans


Dzień dobry!

Z powodu choroby mojej i złamanej ręki mojego fotografa na blogu zapanował przestój. Na dysku wyszperałam jeszcze jakieś zdjęcia i stworzyłam post, żeby Ci, którzy zaglądają tu codziennie mieli inspiracje na kolejne dni.

Jeansów w swojej szafie mam raptem dwie pary. Żadnych do końca nie lubię dlatego noszę rzadko, choć na kimś uwielbiam. To rodzaj spodni, w których moja figura nie prezentuje się dobrze choćby nie wiem jak były skrojone. Te, które mam na sobie uwielbiam za ich kolor i cenę całe 30 zł w second handzie.



koszula - mohito
sweterek, torba - hm
ramoneska - no name
botki - zara
okulary - reserved








 W moim sklepie internetowym na allegro pojawiło się wiele nowości,
zapraszam do zakupów
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=39300754

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts