środa, 10 lutego 2016

Starość - nie radość?



Dobry wieczór!

Pod ostatnim postem jedna z Pań stwierdziła, że powinnam unikać pasteli, ze względu na  to, iż mnie postarzają. Bardzo mnie to zdziwiło... Podobno moda na młodość panuje w mediach, czego również nie rozumiem... ale na moim blogu?  Jestem tu po to, żeby pokazać kobietom, że nie najgorzej można wyglądać nie mając pieniędzy, figury modelki  i twarzy lalki barbie.
Mnie od zawsze podobały się kobiety starsze ode mnie. Są bardziej świadome siebie, bije od nich pewność a stylizacje są  wyważone i gustowne.  Ewą Kasprzyk zachwycam się od dziecka. Jest niesamowicie piękna, kształtna, pełna sexapilu i z wiekiem niczego jej nie ubywa.  Joanna Przetakiewcz, która również jest sporo ode mnie starsza ( choć młodziej wygląda niż ja:)) również niesamowicie mnie inspiruje.
W związku z powyższym  moja rada jest taka: na wiek wpływu nie mamy, lecz ważne jest to, abyśmy zawsze były zadbane. Dobrze można wyglądać w każdym wieku:)
Ponieważ od dawna zmagam się z różnymi infekcjami, nie wyglądam dobrze. Dlatego na dzisiejszych zdjęciach również młodością nie powieje:) Zatoki uniemożliwiają oddychanie, stąd mina nieciekawa, jednak stylizacja chyba niezła:)


spodnie - f&f
golf- second hand
sweter - second hand Gracja
kolczyki - centro
torba - mohito
puszek - butk Glamour Hermes
muszkieterki - brillu.pl








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts