piątek, 27 maja 2016

Wszystko, co kocham



Najwspanialsze chwile w moim życiu, to te, które spędzam z moją rodziną. Spacery, odwiedzanie wszystkich placów zabaw w mieście, wycieczki na basen , zoo  i do sal zabaw. ( Tylko cyrk omijam szerokim łukiem. Jestem zagorzałą przeciwniczką tresury zwierząt. ) Każdy dzień spędzony z moją trójką jest dla mnie największą  przyjemnością. ( Poza kupowaniem butów:)) Zazwyczaj trójka powiększa się do piątki , bądź ósemki, ponieważ moje dzieci wszędzie muszą zabierać ze sobą swoich przyjaciół. Nierzadko także u nas nocują:)

Odcinki "Pełnej chaty" można by śmiało kręcić u mnie w domu. Wolnej przestrzeni brak. Oprócz psa Scoobiego, mieszka z nami rybka mojego synka o takim samym imieniu -Kacper, oraz dwa chomiki - Żaneta i Eleonora:)






spodnie reserved i koszula - do kupienia u mnie




















                                                       Tak wyglądał mój Dzień Matki:) Wspanialszego, chyba nie                                                                                    mogłam sobie wymarzyć:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts