sobota, 27 listopada 2021

Butelkowa zieleń


Witajcie !

Według badań WHO wynika, że Polki zajmują pierwszą pozycję wśród nastolatek z 42 europejskich krajów, jeśli chodzi i negatywną ocenę swojego wyglądu. Niezadowolone ze swojego wyglądu są nawet dzieci. To, co mnie szokuje najbardziej to fakt, że pierwsze operacje plastyczne przeprowadzane są za pieniądze z komunii. 

Kobiety na całym świecie dążą do perfekcji... W USA organizowane są wybory miss dla kilkuletnich dziewczynek. Azjatki za to wybielają skórę, przeprowadzane są operacje  wydłużania nóg!!! W Ameryce Południowej na 18 -ste urodziny dostają od rodziców pakiet operacyjny . 

Z badań wynika, że 80 procent Polek z wyższym wykształceniem poddałoby się operacjom plastycznym gdyby tylko mogło. Najsmutniejsze jest to, że polskie kobiety nie widzą źródła swej atrakcyjności w osobowości, inteligencji, w pewności siebie w temperamencie, tylko w ciele. 

Konsekwencją takiego myślenia jest to, że polskie kobiety zaczynają wyglądać tak samo. Wzorem do naśladowania są kobiety z instagrama . Przekaz mediów mówi wyraźnie o tym, że trzeba być fit. "Jesteś fit, jesteś cool"dlatego każda "nowoczesna i modna" kobieta chodzi na siłownie, katuje się dietą bądź głodzi się. Następnym etapem jest interwencja chirurga , która jest bardzo bolesna. 

Polki nie zdają sobie sprawy z tego, że niezależnie od tego ile sobie zrobią operacji , to i tak nie będą zadowolone, bo odczuwanie szczęścia i samozadowolenia wcale nie zależy od tego jaki mamy biust czy pośladki. Gabinety terapeutów pełne są pacjentek, które poddały się serii operacji a ich samoocena spadła. 

Nie można żyć szczęśliwie nie kochając własnego ciała. Bez względu na to jakie ono jest. Nie można żyć szczęśliwie , jeśli nie jesteś w stanie przejść obok lustra myśląc , że jestem całkiem  Ok. I nie chodzi mi o popadanie w skrajność- to też nie jest dobre. Jak we wszystkim , ważne jest to, żeby znaleźć złoty środek " mam swoje wady, ale mam też zalety, więc jest okay" .  

To , że prowadzę bloga  od tylu lat, wcale nie znaczy, że jestem  mega seksy, mega trendy etc etc.  Mam wiele mankamentów : Cellulit jakiego nie widziałam u żadnej żywej kobiety, nogi krzywe do granic możliwości. Nie jestem też posiadaczką mega drogich ubrań. Jestem tu po to, żeby pokazać Wam, że nie będąc chudą wyrzeźbioną "fit loverką ", z niedoskonałą figura o masie dużo za dużej wg aktualnych standardów, możesz czuć się dobrze a przede wszystkim możesz mieć styl i osobowość. Tego nikt Ci nie odbierze!

Jeśli masz coś , co czyni Cię niepowtarzalną to podkreśl to, nie ubieraj się tak jak inni, bo nie jesteś innymi. Bądź oryginalna, bądź niepowtarzalna, bo każda z nas taka jest.  Zamiast nieustannie myśleć jak schudnąć ( to problem wszystkich kobiet jakie znam) pomyśl jak możesz uszczęśliwić  aktualną siebie. Pomyśl o tym , co sprawia Ci radość i zrób to, a będziesz bardziej zadowolona niż po operacji plastycznej! Bądź dla siebie dobra!

Pa :*

 































13 komentarzy:

  1. Śliczny, zielony zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasycznie spytam, czy spodnie mają z tyłu kieszenie ?
    Jaki kolor jest Pani ulubionym ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mają kieszeni . W postach z ubiegłego roku są te spodnie w stylizacji bez kurtki. Widać je w całej okazałości .Nie mam ulubionego koloru :)

      Usuń
  3. Hallo liebe Mona, erstmal großen Respekt für deinen Text! Ich bin ganz deiner Meinung. Natürlich gibt es Ausnahmen, aber Aussehen ist auch immer "Ansichtssache". 😉 In den Jahren, in denen ich deinen Blog verfolge, bist du, meiner Meinung nach, immer besser und schöner geworden! Auch heute überzeugst du wieder! Sehr schön!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne dodatki choć okulary niespecjalnie do mnie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, oszalamiajaca,urocza i zawsze miło się ogląda Twoje blogi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie i zielono :) :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż, te rzęsy i zielone cienie to cudeńko, boskie kozaczki, stylizacja zdecydowanie w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wpis i mądry przekaz.. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mądry wpis. Już dawno takiego nie czytałam! Dziękuję!

    ***
    Katka.so

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts