poniedziałek, 21 lutego 2022

Bordowe dzwony

 

Witajcie! 
 
Nie pamiętam kiedy zima mi się tak dłużyła. Kiedy tak bardzo nie mogłam doczekać się wiosny...  W minionym kwartale na palcach jednej ręki można było  policzyć słoneczne dni. Chyba dlatego tak bardzo tęsknię za słońcem.
W związku z powyższym zdjęcia robione w pochmurne i ciemne dni nie są nawet w jednej trzeciej tak ładne jak te, robione w pogodny dzień. 
Nie mniej jednak zapraszam na post utrzymany w kolorystyce tak poważnej jak sama aura. Jako bonus przesyłam Wam sporą dawkę uśmiechu i optymizmu na kolejne dni. Oby do wiosny kochani ! 


Płaszcz -.vinted.pl
Spodnie,torba - Reserved
Bluzka - second  band





































42 komentarze:

  1. Po prostu sztos :) Cudnie Pani Moniko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto było czekać, piękny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cudny makijaż!!! Przedostatnie zdjęcie przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozświetliła nam Pani te szare, wietrzne dni :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogłam się doczekać kolejnego wpisu, warto było czekać. Rewelacyjny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko świetnie, stylizacja bardzo elegancka choć nie w typowych kolorach. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego w nietypowych ?:) Dziękuję bardzo ❤️❤️❤️

      Usuń
  7. Wow, olśniewasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia cud, stylizacja miód ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fenomenalnie potrafisz swoją wspaniałą urodę podkreślić perfekcyjnym makijażem i bajeczna stylizacją :) Zaglądałam już od samego rana w niedzielę czekając na nowości u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba dzisiaj połączenie kolorystyczne. Spodnie wprowadzają sporo ożywienia tej stylizacji. Ja bym nigdy na coś podobnego nie wpadła

    OdpowiedzUsuń
  11. Przebierałam już moimi krótkimi nóżkami, bo nie mogłam się doczekać nowego wpisu. Z czystym sercem mogę powiedzieć, że warto było poczekać każdą sekundę. Twoja dzisiejsza stylizacja śliczna i jaki pakiet pięknych zdjęć! Ahh dziękuje za inspirację :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś niesamowicie miła ❤️❤️❤️ bardzo Ci dziękuję

      Usuń
  12. Nie wiem jak Pani to robi ale tak to Pani genialnie wyszło, że nie mogę się napatrzeć :) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym oglądać takie wpisy u Ciebie częściej :) Fantastycznie! Mi najbardziej podobają się kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  14. Klasycznie, prosto a jak efektownie. Zestaw świetnie pasuje Ci do figury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem u Ciebie chyba drugi raz, ale pozostawiam otwartą zakładkę w telefonie. Pomijając to, że sam wpis mega trafia w mój gust, to styl zdjęć, wykonanie to istna petarda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję i zapraszam ponownie ❤️❤️❤️❤️❤️

      Usuń
  16. Istnie zaniemówiłam, piękny kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W tej kompozycji wyglądasz naprawdę zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślałam, że wpis pojawi się dopiero w środę i bym przegapiła. A wyszło Ci naprawdę świetnie :) Skąd kolczyki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Dzisiaj będzie kolejny wpis :) kolczyki z Reserved

      Usuń
  19. Pani Moniko, wywaliło mi skalę z zachwytu! Wyszło pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Złote dodatki świetnie wkomponowują się w Twoja stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  21. Bajecznie, po prostu bajecznie :) Wpis na piątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam gdy prezentujesz nam dzwony. Wyglądasz w nich za każdym razem genialnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ❤️❤️❤️ też je bardzo lubie

      Usuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts