niedziela, 20 marca 2022

Luxcase

 

Witajcie :) 

Każda/y z nas zapewne używa etui na telefon komórkowy. Dziś przychodzę do Was z przepięknymi etui od firmy https://luxcase.pl/

To Luksusowe etui wykonane jest ze skóry  . Pozwala nie tylko  chronić posiadany sprzęt przed zniszczeniem. Jednocześnie to designerski gadżet, który skutecznie Cię wyróżni. Nasze etui skórzane może stanowić element eleganckiej lub sportowej stylizacji. Doskonale będzie współgrał ze skórzanymi dodatkami, w tym torebką, butami albo paskiem od zegarka. 

Ja jestem absolutnie zakochana w tych caseach.

Są niezwykle eleganckie. Dzięki nim mój telefon nabrał klasy 😂

Dla każdej /go z Was kto zdecyduje się na zakup etui od https://luxcase.pl/ czeka 10 procentowa zniżka, która obowiązuje od dziś do czwartku 24 marca 

Kod do zniżki -10 % to MONIA 10


Płaszcz, okulary- Reserved
Bluzka - amisu
Spodnie - Sinsay
Torebka - hm 
Torebka - hm




































11 komentarzy:

  1. Cycuszki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Etui bardzo ładne, podobają mi się takie niebanalne case'y :D Mój wzrok bardziej przykuła Twoja iście wiosenna stylizacja. Przepiękny jest ten płaszcz! Gdybym spotkała Cię na ulicy, tak ubraną, od razu by na mojej buzi zagościł banan. Takie drobne rzeczy a cieszą :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci z całego serca ❤️❤️❤️

      Usuń
  3. Wie immer eine sehr schöne Zusammenstellung. Die Handy-Hülle ist leider nichts für mich, ist aber sehr schön.
    Du zeigst einmal mehr einen sehr guten Geschmack! Mein Kompliment!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za tego typu etui, miałam kiedyś dwa podobne i problemem dla mnie było dość szybkie wycieranie się tylnego "wykończenia".

    Stylówka jak zwykle bardzo przyjemna dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Etui jak etui ;) Ale Pani jak zwykle SZTOSSSSS !!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję ❤️

      Usuń
    2. :) Wiosna i słońce Pani służy. Po prostu ehhhhhh

      Usuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts