czwartek, 25 sierpnia 2022

Pomarańczowo -różowy komplet

 

Cześć ! 

Pomarańcz z różem to moje ulubione połączenie kolorystyczne    ( a zarazem najbardziej trendy) tego sezonu . Zestawow z zastosowaniem tych barw będzie jeszcze kilka w kolejnych postach . Tymczasem zostawiam Was z kolejna stylówką na mega upalne dni . 

Jestem więcej niż pewna, ze dostarczy mi ona jeszcze większej ilości hejterow , bo jest dużo mojego ciała - co działa jak płachta na byka :) , jest kolorowo, jest niebanalnie i wzorzyscie :) 

Dla uspokojenia zaznaczę ze za chwile jesień , temperatury spadną , znowu będą stylowki w golfach i płaszczach , nie będzie cellulitu i biustu :) 

Uściski 💋💋💋


Komplet - hm 
Torebka - sinsay 
Klapki - lokalny butik 

































12 komentarzy:

  1. Ja siebie w tym nie widzę ale tobie naprawdę pasuje super

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko przestań już cisnąć tych hejterów:) Wpędzisz ich w jeszcze większe kompleksy i z czego będę się śmiał, gdy przyjdę poczytać komentarze jak będę miał kiepski humor?

    A tak moim okiem to miło eksponujesz ciało, że szkoda, że nadejdzie jesień...no i te kolory bardzo odmładzają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo za miłe słowa i poczucie humoru :)

      Usuń
  3. Rzeczywiście niebanalny zestaw, odważny, przyciągający uwagę. Idealny do tak opalonej skóry. Pomarańczowe dodatki robią robotę. Kolczyki fajnie wspólgrają. Może okulary zbyt masywne, ale całość super. !!!!
    P.S. Można wiedzieć co na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za miłe słowa , ale za nic nie potrafię wydedukować co ja mam na ustach . Przypuszczam ze mix przynajmniej 3 produktów, bo żadnej pomadki w takim kolorze nie mam :)

      Usuń
  4. Ślicznie, jesteś taka kolorowa, wakacyjna, z Twoją figurą, urodą, wyczuciem stylu w każdej porze roku wyglądasz doskonale! Już czekam na jesień i Twoje propozycje z kozaczkami, płaszczykami, spodniami i pięknym jesiennym makijażem!!!
    Już nawet hejterzy się zniechęcili bo na nic ich wysiłki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha hejterzy póki co milczą . Może zrozumieli, ze każdy ma prawo do swojego zdania i gustu a ja nie jestem mała dziewczynka , która pod wpływem sugestii zmieni się w kogoś, kim nie jest :) Dziekuje za przemiłe słowa :)

      Usuń
    2. Raczej po tym „fikołku myślowym” ludziom odechciało się tu zaglądać…

      Usuń
  5. Perfecto y precios@.., silo te falta posar junto a un escarabajo VW años 70

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts