czwartek, 29 września 2022

Karmelowy dres


Dzień dobry 

Trochę niewyraźna , osłabiona i permanentnie przeziębiona witam Was w ten czwartkowy poranek . 
Jesień to cudowna pora roku, ale czy musi być aż tak zimna jak tegoroczny wrzesień ? Wszyscy dookoła chorują , zarażając siebie nawzajem i… bez końca . 
Mam nadzieje , ze październik będzie obfitował w duża ilość słońca i kolorowe liście drzew . 
Tymczasem …. Do miłego … 

Dres - perełka butik 

Botki - ( nie pamietam )

Torebka - second hand 

Kurtka - vinted 

Okulary - pestka 


















 




 






46 komentarzy:

  1. Super tak jak mówiłam do tego typu dresu to każde buty pasują świetnie wyglądasz i zdrówka przedewszystkim

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki okres, wszyscy dookoła smarkają. Kreacja fajna - na luzie, bez wymysłów, prosto ale wszystko dopasowane - mi się podoba! Bardzo fajne te botki, bo frędzelki "łamią" gładkość dresu, a tzw. wisienka na torcie to okulary - są rewelacyjne. Pozdr. Nika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę Pani to z przodu i z tyłu to jest takie przeszycie? Noszę figi i nie chciałabym, żeby mi było widać camel toe, bo spodnie są dla mnie bombowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem

      Usuń
    2. Z przodu - 6 foto od dołu widać taki pasek na środku w kroku (przeszycie?) i z tyłu na pupie są takie paseczki (foto 7) czy to tak majtki się odbijają? Czy to jest takie przeszycie od przodu, przez krok aż do tyłu?

      Usuń
    3. To nie są majtki . To są przeszycia

      Usuń
    4. Ok. Dzięki za wyjaśnienie. Czyli będzie mi widać camel toe...no cóż, a takie fajne spodnie. Na brak wyrazistości proszę wziąć witaminę C!

      Usuń
  4. Pani propozycje w dresach to poezja dla moich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O takie stylówki walczyłam (co prawda nic nie robiłam) ale pozachwycać się mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie widziałam kompetu z takiego materiału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dwóch lat jest ich w sklepach całe mnóstwo . Welur króluje , a ja go uwielbiam :)

      Usuń
  7. WoW! Przecudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten wpis jest chyba dla mnie numerem jeden w tym roku. Choć mam nadzieję, jeszcze na jakieś ciekawe skórzane propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle, ze piękne , jesienne stylizacje dopiero nadejdą :)

      Usuń
  9. Zdecydowanie za rzadko prezentuje się nam Pani w tego typu stylizacjach! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziekuje ❤️❤️❤️❤️❤️

      Usuń
  11. Więcej takich propozycji by się przydało bo wyszło Ci.... FANTASTYCZNIE!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie Pani wygląda. Pozdrawiam.Slawek W.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super figura piekna buzia nie .mam słów żeby prawić Ci komplementy. Bym dał dużo żeby zrobić z tobą sobie fotkę,czy jest to może możliwe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nadąży się taka okazja to oczywiście , ze tak :)

      Usuń
  14. Mam nadzieje, że zobaczymy Cię jeszcze raz w podobnej stylówce w tym roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W podobnej kolorystyce na pewno będzie jeszcze niejeden post ;)

      Usuń
  15. Uwielbiam Twoje propozycje :) Uwielbiam też Twoje selfi bo są bajeczne a do tego jesteś najpiękniejszą kobietą pod słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fenomenalna stylówka, świetnie ten dres na Tobie leży.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka Ty jesteś śliczna. We wszystkim ślicznie wyglądasz,czy w spodniach czy sukience jesteś debest.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny dres :) Świetny przekrój zdjęć :) Śliczne selfie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ wpisik :) Przepięknie zgrany dresik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorystyka świetnie dopasowana do Twojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts